Wykonanie dzieła pn. budowa sali sportowej i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej.

Data dodania2009/11/17 - 15:20
Data składania oferty2009/12/08 - 10:00
Data otwarcia oferty2009/12/08 - 10:30
StatusRozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia oferty2010/01/29 - 0:00

Opis rostrzygnięcia:

Podkowa Leśna, 01.02.2010 r. ZP. 341-13 /2009 OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY Burmistrz Miasta Podkowa Leśna uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Budowa sali sportowej i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej w dniu 29.01.2010 r. została zawarta umowa nr GMiI.342- 2 /2010 z firmą: Przedsiębiorstwo Budowlane ”WID-BAS” Antoni Witold Gołąbek 05-520 Konstancin – Jeziorna ul. Rynkowa 6 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email

Opis przetargu:

Wykonanie dzieła pn. budowa sali sportowej i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej.
Numer ogłoszenia: 397134 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. (022) 759-21-01 , fax (022) 758-90-03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dzieła pn. budowa sali sportowej i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej (Część II SIWZ) oraz dokumentacji projektowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 45212225-9
45214220-8
45262800-9
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak, zgodnie z pkt 15.1 SIWZ.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 20 miesięcy od dnia podpisania umowy, w tym 18 m-cy na realizację robót podstawowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) – zgodnie z pkt 7 SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz potwierdzeniem dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie (referencje).
4. Dysponują osobą/osobami zdolnymi do realizacji Zamówienia posiadającymi uprawnienia:
• Wykonywania robót ogólno – budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, teletechnicznych, drogowych. Wskazani kierownicy budowy i robót winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej,
Dopuszcza się współpracę Wykonawcy z podwykonawcami.
5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 2.000.000,00 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:
zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
zał. nr 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł brutto,
zał. nr 3. referencje potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie,
zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
zał. nr 5. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia,
zał. nr 6. wypełniony cenowy druk ofertowy (Część IV SIWZ),
zał. nr 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 10. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 11. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 12. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 2.000.000 zł.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę,
zał. nr 13. harmonogram robót budowlanych składających się na dzieło (zgodnie ze Specyfikacją techniczną – Część II SIWZ).
Uwaga: Wykonawca, którego oferta okazała się najkorzystniejsza, w ciągu 3 dni po uzyskaniu informacji o wyborze jego oferty przekaże Zamawiającemu wypełniony cenami przedmiar robót wg formuły przedmiaru.
Zamawiający prosi o ułożenie i zszycie składanych dokumentów w podanej wyżej kolejności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 r. do godz. 10.00,
miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

siwz

dokumentacja techniczna cz.1
dokumentacja techniczna cz.2
dokumentacja techniczna cz.3
dokumentacja techniczna cz.4

przedmiary

INFORMACJA NR 1 DLA WYKONAWCÓW

INFORMACJA NR 2 DLA WYKONAWCÓW

uzupelniony_przedmiar_elektr_szkola

Przedmiary strony tytułowe

INFORMACJA NR 3 DLA WYKONAWCÓW - SPROSTOWANIE

INFORMACJA NR 4 DLA WYKONAWCÓW

przedmiary_pelne

INFORMACJA NR 5 DLA WYKONAWCÓW

INFORMACJA NR 6 DLA WYKONAWCÓW

INFORMACJA NR 7 DLA WYKONAWCÓW

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAWIADOMIENIE O ZŁOŻENIU PROTESTU

ZAWIADOMIENIE O ODDALENIU PROTESTU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content