Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2015

Data dodania2014/12/05 - 15:55
Data składania oferty2015/12/15 - 10:00
Data otwarcia oferty2015/12/15 - 10:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2015
Numer ogłoszenia: 400746 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
1. Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w sprawności sieci wodociągowej oraz między innymi:
1. niezwłoczne zabezpieczenie i usuwanie awarii sieci w ramach całodobowego pogotowia, powiadamianie o jej zaistnieniu Zamawiającego,
2. uczestnictwo w odbiorach sieci wodociągowej, przyłączy i urządzeń wodociągowych z jednoczesnym przejęciem odebranych sieci i urządzeń do konserwacji,
3. odcinanie dostaw wody w przypadku nielegalnego wykonania przyłącza wodociągowego,
4. zabezpieczanie w okresie zimowym 2-ch zdrojów ulicznych (na terenie cmentarza oraz na parkingu przy Urzędzie Miasta),
5. na wezwanie Zamawiającego uczestniczenie w odbiorach robót drogowych w celu sprawdzenia, czy w trakcie robót nie został utrudniony dostęp do studzienek usytuowanych na odbieranym odcinku drogi,
6. bieżące prowadzenie książki konserwacji sieci, w której odnotowywać będzie w szczególności: awarie, czynności konserwacyjne zasuw i hydrantów, terminy spuszczania wody z hydrantów na końcówkach sieci wodociągowej itp. - do wglądu na żądanie Zamawiającego,
7. comiesięczne odczytywanie stanów wodomierzy znajdujących się w następujących miejscach na terenie miasta:
1. ul. Warszawska-SUW,
2. ul. Kwiatowa,- ujęcie czwartorzędowe (S1, S2),
3. ul. Lilpopa k/Pałacyku – ujęcie oligoceńskie (S3),
4. ul. Jaskółcza,
5. ul. Jana Pawła II,
6. ul. Wiewiórek,
7. ul. Kazimierzowska-Paproci,
8. ul. Letniskowa- Zachodnia,
i przekazywanie tych informacji Zamawiającemu pod koniec każdego miesiąca,
8. dostarczanie pod koniec każdego miesiąca sprawozdania z wykonanych prac (np. kserokopia z książki konserwacji sieci) oraz rozliczenie ilości wody wypływającej z podkowiańskiej sieci wodociągowej i do niej wpływającej z sieci brwinowskiej.
9. w ciągu 7 dni od dnia otrzymania protokołu z rozliczenia zużytej wody przez Miasto Podkowa Leśna i Gminę Brwinów (wg odczytów wodomierzy) – konserwator ma obowiązek oddać lub pobrać odpowiednią ilość wody wynikającą z tego rozliczenia (bilans wody oddanej i pobranej = 0),
10. montaż części zakupionych przez Zamawiającego oraz demontaż zniszczonych i uszkodzonych,
11. płukanie końcówek sieci wodociągowej raz na kwartał,
12. na żądanie Zamawiającego dokonywanie pobrań wody na końcówkach sieci wodociągowej oraz dowóz próbek do Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w celu przeprowadzenia badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań ponosi Zamawiający (zgodnie z cennikiem Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej). Zwrot kosztów badań nastąpi po wystawieniu przez Wykonawcę faktury na Urząd Miejski w Podkowie Leśnej.
2. Eksploatacja ujęcia wody polegać będzie między innymi na:
1. utrzymywaniu urządzeń ujęcia wody w sprawności technicznej, dokonywaniu bieżących napraw,
2. kontroli pracy poszczególnych studni ujęcia,
3. odczytywaniu monitoringu piezometrycznego,
4. kontroli i zachowaniu warunków sanitarnych w strefie ochrony sanitarnej ujęcia wody;
5. odczytywanie wodomierzy i analizowanie przepływu na ujęciach wody studni czwartorzędowych S1 i S2 i studni oligoceńskiej S3 pod koniec miesiąca,
6. prowadzeniu książki konserwacji stacji i ujęć wody - do wglądu na żądanie Zamawiającego,
7. dostarczenie pod koniec każdego miesiąca sprawozdania z wykonanych prac (np. kserokopia z książki konserwacji SUW, ujęć wody i agregatów prądotwórczych),
8. dokonywaniu okresowych pobrań wody ze zdroju ulicznego i z SUW oraz dowóz do Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej - w celu przeprowadzenia badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań ponosi Zamawiający (zgodnie z cennikiem Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej). Zwrot kosztów badań nastąpi po wystawieniu przez Wykonawcę faktury na Urząd Miejski w Podkowie Leśnej,
9. utrzymywanie w gotowości agregatów prądotwórczych znajdujących się na terenie ujęć wody S1 i S2 i na terenie SUW (w tym okresowe uruchamianie agregatów- zgodnie z zaleceniami producenta tj. w okresie od wiosny do jesieni; raz na miesiąc przez 20 minut, natomiast w zimie, przy temperaturach poniżej -12ºC, agregaty należy uruchamiać raz w tygodniu przez 20 minut. Włączenie mat grzewczych przy ujemnych temperaturach powietrza w nocy i w dzień,
10. montaż części zakupionych przez Zamawiającego oraz demontaż zniszczonych i uszkodzonych.
3. Eksploatacja układu technologicznego uzdatniania wody polegać będzie między innymi na:
1. kontroli prawidłowego przebiegu napowietrzania wody przez strumienicę,
2. kontroli właściwego funkcjonowania zbiornika reakcji (funkcjonowanie poziomów sterowniczych zainstalowanych w zbiorniku oraz armatury zaporowej zbiornika),
3. wykonywaniu bieżącej obsługi pomp, utrzymywaniu pomp pośrednich i armatury w sprawności technicznej.
4. utrzymywaniu w czystości filtrów, sprawdzanie stanu połączeń kołnierzowych oraz stanu szczelności połączeń na instalacji sprężonego powietrza zasilającej siłowniki napędów pneumatycznych przepustnic, konserwacji zaworów odpowietrzających filtry,
5. kontrolowaniu właściwego stanu przepustnic zainstalowanych przy filtrach,
6. okresowej kontroli stanu złoża filtracyjnego,
7. okresowym sprawdzaniu parametrów wody uzdatnionej po poszczególnych filtrach celem sprawdzenia skuteczności pracy filtrów,
8. kontroli regulacji parametrów i procesu płukania filtrów,
9. kontroli parametrów pracy pomp sieciowych i pompy płuczącej, obsłudze bieżącej pomp.
10. obsłudze sprężarki zasilającej siłowniki przepustnic, kontroli działania i konserwacji urządzeń zestawu do dezynfekcji.
11. konserwacji i obsłudze osuszacza powietrza,
12. montażu części zakupionych przez Zamawiającego oraz demontażu zniszczonych i uszkodzonych,
13. kontroli stanu zbiornika ścieków popłuczyn, okresowych czyszczeniach (raz w roku) zbiornika, obsłudze pompy ścieków zainstalowanej w zbiorniku,
14. prowadzeniu codziennego sprawozdania dobowego z ruchu stacji uzdatniania wody wg załącznika nr 1 do niniejszej umowy,
15. konserwator wytypuje osobę odpowiedzialną za stację SUW i wszystkie urządzenia się tam znajdujące - Osobą odpowiedzialną z ramienia konserwatora będzie: …………………………………………… tel. ………………………..
4. Eksploatacja zbiornika wody czystej polegać będzie między innymi na :
1. kontroli działania armatury zaporowej i urządzeń sygnalizujących poziomy wody w zbiorniku wody czystej,
2. okresowym (raz w roku) czyszczeniu oraz dezynfekcji komór zbiornika wody czystej,
3. czyszczeniu kanałów wentylacyjnych zbiornika.
4. montażu części zakupionych przez Zamawiającego oraz demontażu zniszczonych i uszkodzonych.
5. Dodatkowo konserwator będzie zobowiązany do:
1. konserwacji i utrzymania w czystości elementów kontenerowego budynku stacji SUW,
2. wykonywania niezbędnych napraw i prac koniecznych dla właściwego funkcjonowania ujęcia wody i stacji uzdatniania wody,
3. utrzymania w czystości terenu zagospodarowania SUW wraz z drogami i placami oraz utrzymaniu we właściwym stanie ogrodzenia SUW,
4. odśnieżania terenu SUW i ujęć wody,
5. utylizacji powstałych na stacji odpadów na koszt Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp., zamieszczonego w formularzu oferty - załącznik nr 4 do siwz.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 2 usług konserwacji sieci wodociągowej wraz z konserwacją stacji uzdatniania wody, (rozpoczętych i zakończonych) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone - załącznik nr1 do siwz. Z treści załączonych dowodów (poświadczeń, opinii, referencji) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat wymagane przez Zamawiającego usługi. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi, były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia osobą: - która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej i który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - która posiada certyfikat próbkobiorcy (ukończyła szkolenie z pobierania próbek wody do badań). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 2 do siwz. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej, posiadają certyfikat próbkobiorcy (ukończone szkolenie z pobierania próbek wody do badań) - załącznik nr 3 do siwz.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie przewiduje szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Dokument potwierdzający spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp., zamieszczonego w formularzu oferty - załącznik nr 4 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 2 usług konserwacji sieci wodociągowej wraz z konserwacją stacji uzdatniania wody, (rozpoczętych i zakończonych) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone - załącznik nr1 do siwz. Z treści załączonych dowodów (poświadczeń, opinii, referencji) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat wymagane przez Zamawiającego usługi.;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 95
• 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwumbip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pokój 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Wzór umowy

Plan sytuacyjny - sieć wodociągowa

Informacja z otwarcia ofert w dniu 15.12.2014 r.

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content