Data dodania | 2009/12/22 - 13:00 |
Data składania oferty | 2010/12/30 - 10:00 |
Data otwarcia oferty | 2009/12/30 - 10:15 |
Status | Rozstrzygnięte |
Data rozstrzygnięcia oferty | 2010/12/30 - 0:00 |
Opis rostrzygnięcia:
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.
Opis przetargu:
UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2010 ROKU
Numer ogłoszenia: 438866 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. (022) 759-21-01 , fax (022) 758-90-03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w 2010 roku
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w 2010 roku zgodnie z zakresem określonym w punkcie IV siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 77211400-6 Usługi wycinania drzew
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 Usługi usuwania chwastów
77313000-7 Usługi utrzymania parków
77314100-5 Usługi w zakresie trawników
77342000-9 Przycinanie żywopłotów
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90524300-9 Usługi usuwania odpadów biologicznych
90060000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90610000-3 Usługi sprzątania ulic
90612000-0 Usługi zamiatania ulic
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie robót 31.12.2010 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) zgodnie z pkt XI siwz.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędna wiedzę związaną ze sprzątaniem miast i z pielęgnacją zieleni miejskiej i udokumentują doświadczenie potwierdzające wykonanie z należytą starannością przynajmniej dwóch usług z okresu trzech lat rozpoczęte i zakończone przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, związanych ze sprzątaniem miast i pielęgnacją zieleni miejskiej odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ.
5) Dysponują następującym sprzęt do realizacji zamówienia:
• samochód dostawczy 2 szt.
• zamiatarka 1 szt.
• ciągnik z osprzętem 1 szt.
• koparko – ładowarka 1 szt.
• podkaszarki 3 szt.
• kosiarki z koszem 2 szt.
• nożyce mechaniczne do ciecia żywopłotu 1 szt.
• piły mechaniczne 2 szt.
• rębarka do gałęzi 1 szt.
oraz innym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia.
6) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym min. 2 kierowców z uprawnieniem do kierowania pojazdów mechanicznych kategorii C) oraz osobami/osobą posiadającymi wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, ogrodnik, architekt krajobrazu) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej lub osobę/y posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni wysokiej oraz osobę/y posiadającą uprawnienia wymagane Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.
7) Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy.
8) Udzielą 12-miesiecznej gwarancji na wykonane wiązania w koronie lub pniu drzewa licząc od dnia odbioru tych prac.
9) Do Oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII i VIII SIWZ.
10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.
11) Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy spółki cywilnej w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia/ nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – (załącznik nr 1),
- parafowany wzór umowy (załącznik nr 2)
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
- aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów z terenu Miasta Podkowa Leśna,
- dowód wpłacenia wadium,
2. Inne dokumenty:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
- wykaz posiadanego sprzętu wymaganego i przewidzianego do realizacji zamówienia - na załączniku nr 3.
- wykaz personelu wraz z podaniem uprawnień przewidzianego do realizacji zamówienia - na załączniku nr 4
- wykaz usług o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać daty wykonania usług i nazwy odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 oraz powinien być uzupełniony dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 r. do godz. 10.00,
miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Formularz ofertowy
Wzór umowy
Wykaz sprzętu
Wykaz personelu
Wykaz usług
Podwykonawcy
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA – WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.