TERMOMODERNIZACJA PRZYCHODNI ZDROWIA POLEGAJĄCA NA OCIEPLENIU BUDYNKU POŁOŻONEGO PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W PODKOWIE LEŚNEJ.

Data dodania2008/05/21 - 13:00
Data składania oferty2015/06/11 - 10:00
Data otwarcia oferty2008/06/11 - 10:00
StatusRozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia oferty2008/06/12 - 0:00

Opis rostrzygnięcia:

Urząd Miasta Podkowa Leśna uprzejmie informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn: „TERMOMODERNIZACJA POLEGAJĄCA NA OCIEPLENIU BUDYNKU PRZYCHODNI ZDROWIA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W PODKOWIE LEŚNEJ” zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2006 R. NR 164 poz.1163 z p.zm.) tj. „nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu”.

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email

Opis przetargu:

WYNIKI POSTĘPOWANIA

Numer ogłoszenia: 108416 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. (022) 759-21-22 , fax (022) 758-90-03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Przychodni Zdrowia polegająca na ociepleniu budynku położonego przy ul. Błońskiej 46/48 w Podkowie Leśnej
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje:
- Roboty rozbiórkowe, demontażowe, budowlane i montażowe związane z ociepleniem budynku przychodni zdrowia, na które składają się:
1. Rozbiórka licowania z kamienia na ścianach, murkach i schodach.
2. Odkopanie części budynku.
3. Rozbiórka licowania z płytek lastrykowych i ceramicznych.
4. Przebicie otworów w ścianach o pow. do 0,05 m2
5. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powierzchni pionowych.
6. Docieplenie ścian piwnic z polistyrenu extrudowanego 8cm.
7. Zasypanie wykopów ziemią z odkładu.
8. Wykonanie wyprawy elewacyjnej, cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych w części cokołowej ścian.
9. Montaż rusztowań zewnętrznych.
10. Demontaż desek z elewacji.
11. Rozebranie obicia z desek na elewacji frontowej.
12. Usunięcie stalowych konstrukcji wsporczych.
13. Rozebranie rur spustowych i obróbek blacharskich.
14. Demontaż instalacji odgromowej.
15. Demontaż zewnętrznego aparatu chłodzącego.
16. Demontaż balustrad balkonowych prostych.
17. Malowanie farba olejną krat i balustrad z prętów prostych- dwukrotnie.
18. Wykonanie osłon okien i drzwi z folii polietylenowej.
19. Odbicie i uzupełnienie odspojonych tynków zewnętrznych na ścianach.
20. Wyprostowanie przebiegu rury gazowej.
21. Docieplenie ścian, ościeży, gzymsów płytami styropianowymi.
22. Malowanie drabiny stalowej farbą olejną- dwukrotnie.
23. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej: murki ogniowe i wymiana 3 szt. uszkodzonych parapetów.
24. Montaż rur spustowych.
25. Obsadzanie kratek wentylacyjnych.
26. Montaż instalacji odgromowej.
27. Montaż zewnętrznego aparatu chłodzącego.
28. Montaż balustrad balkonowych.
29. Wymiana oklejenia skrzydła drzwiowego- szalówką.
30. Dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej.
31. Wywóz gruzu.
- Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z robotami malarskimi budynku kotłowni przylegającym do budynku przychodni na które składają się:
1. Demontaż desek z elewacji.
2. Demontaż wsporników stalowych i drabiny.
3. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji.
- Roboty rozbiórkowe i wykończeniowe wokół budynku przychodni (opaski, schody, tarasy), na które składają się:
1. Rozbiórka posadzek z płytek lastrykowych oraz podłoża pod posadzki zewnętrznie i schody na gruncie.
2. Ręczne wykopy.
3. Przygotowanie podbudowy pod nawierzchnię z kostki.
4. Wykonanie odwodnienia nawierzchni- przebicie otworów.
5. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na posypce piaskowej.
6. Odtworzenie opaski z wyrobieniem spadku od budynku.
7. Montaż i wykonanie balustrad tarasowych z pochwytem stalowym.
8. Wywóz gruzu.
- Roboty izolacyjne w piwnicy budynku przychodni, na które składają się:
1. Zasypanie zagłębienia w piwnicy z zagęszczeniem.
2. Izolacja przeciwwilgociowa.
3. Wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej z dodatkiem uszczelniającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262100, 45320000, 45324000, 45453100, 45262321
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90 dni
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł brutto.
W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie.
3/ dysponują potencjałem technicznym;
4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. Wyżej wymienione uprawnienia kierownika robót oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo należy dołączyć do oferty.
5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł brutto,
3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie,
4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia,
5. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia,
6. wypełniony kosztorys ofertowy),
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
11. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy,
12. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 90.000 zł.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

Inne wymagane przez zamawiającego dokumenty:

1. Wypełniony formularz OFERTA wraz z załącznikami.
2. Zaakceptowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 r. godz. 10.00,
miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Burmistrz Miasta
Podkowy Leśnej
/-/
Andrzej Kościelny

OGŁOSZENIE

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

PRZEDMIAR

1

2

3

4

5

6

7

ELEWACJA WSCHODNIA I POłUDNIOWA

ELEWACJA ZACHODNIA I PółNOCNA

OPIS PRZEDMIOTU ZAMóWIENIA

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

WZóR UMOWY

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content