REMONT ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM W PODKOWIE LEŚNEJ PRZY UL. MIEJSKIEJ 7

Data dodania2009/04/06 - 14:40
Data składania oferty2009/04/28 - 10:00
Data otwarcia oferty2009/04/28 - 10:15
StatusRozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia oferty2009/05/18 - 0:00

Opis rostrzygnięcia:

Podkowa Leśna, 18.05.2009 r. ZP. 341-3 /2009 OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY Burmistrz Miasta Podkowa Leśna uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Remont łazienek w Przedszkolu Miejskim w Podkowie Leśnej przy ul. Miejskiej 7 w dniu 18.05.2009 r. została zawarta umowa nr GMiI.GL.342- 7 /2009 z firmą: MAREM – KONTRAKT s.c. Marzena Starosz-Zalewska, Remigiusz Starosz 05-840 Brwinów, ul. Kampinoska 6 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 154336 – 2009.

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email

Opis przetargu:

REMONT ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM W PODKOWIE LEŚNEJ PRZY UL. MIEJSKIEJ 7

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. (022) 759-21-01 , fax (022) 758-90-03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w Przedszkolu Miejskim w Podkowie Leśnej przy ul. Miejskiej 7
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z następującymi dokumentami:
1. opisem przedmiotu zamówienia (jako załącznik nr 1doumowy),
2. przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym,
3. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
4. wzorem umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
- rozpoczęcie: 22.06.2009 r.
- zakończenie: 10.08.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wadium: Zamawiający przewiduje wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymieniony odpis (jako zał. nr 5 do oferty).
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze niniejszego zamówienia, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu.
- Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - robót odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia – wypełniając załącznik nr 1 do formularza oferty.
- Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie (jako zał. nr 2).
c) dysponują:
- kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w branży ogólno – budowlanej,
- osobą, która posiada uprawnienia w branży elektrycznej.
- Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów (jako zał. nr 3 do oferty), które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia.
- Wykonawca dołączy do oferty (jako zał. nr 4) wyżej wymienione kwalifikacje zawodowe osób oraz zaświadczenia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami :
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy – w formularzu oferty,
2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:
zał. nr 1. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia,
zał. nr 2. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie,
zał. nr 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia,
zał. nr 4. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia,
zał. nr 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 8. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 9. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 r. godz. 10.00,
miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

siwz

wzór umowy

specyfikacja techniczna

przedmiar robót

Podkowa Leśna, dn. 6.05.2009 r.

ZP.341-3/2009

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA – WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity z późn. zm.)

Burmistrz Miasta Podkowa Leśna uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.:

Remont łazienek w Przedszkolu Miejskim w Podkowie Leśnej przy ul. Miejskiej 7

Została wybrana oferta najkorzystniejsza złożona przez:

MAREM – KONTRAKT s.c.
Marzena Starosz-Zalewska, Remigiusz Starosz
05-840 Brwinów, ul. Kampinoska 6

Cena oferty brutto: 168 949,00 zł

Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych) na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. cena -100%.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty:

Oferta nr 1
KULBUD Tadeusz Kuldanek
05-822 Milanówek, ul. Lasockiego 1
Ilość punktów oferty nr 1 wynosi 88 pkt.

Oferta nr 2
MAREM – KONTRAKT s.c.
Marzena Starosz-Zalewska, Remigiusz Starosz
05-840 Brwinów, ul. Kampinoska 6
Ilość punktów oferty nr 2 wynosi 100 pkt.

Oferta nr 3
„FIBEX” INSTALACJE SANITARNE, WOD-KAN. I C.O.
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
Krzysztof Gałkowski
05-825 Grodzisk Maz., ul. Zacisze 41
Ilość punktów oferty nr 3 wynosi 73 pkt.

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content