BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH JEDNORODZINNYCH POŁĄCZONYCH KLATKĄ SCHODOWĄ PRZY UL. JASKÓŁCZEJ W PODKOWIE LEŚNEJ na działkach o nr ew. 6/2 i 6/3 z obrębu 03-7/09 wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu

Data dodania2010/08/27 - 9:02
Data składania oferty2010/09/13 - 11:00
Data otwarcia oferty2010/09/13 - 11:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

Numer ogłoszenia: 266892 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH JEDNORODZINNYCH POŁĄCZONYCH KLATKĄ SCHODOWĄ PRZY UL. JASKÓŁCZEJ W PODKOWIE LEŚNEJ na działkach o nr ew. 6/2 i 6/3 z obrębu 03-7/09 wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest kompleksowe wykonanie zadania: BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH JEDNORODZINNYCH POŁĄCZONYCH KLATKĄ SCHODOWĄ PRZY UL. JASKÓŁCZEJ W PODKOWIE LEŚNEJ na działkach o nr ew. 6/2 i 6/3 z obrębu 03-7/09 wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Opis przedmiotu i zakres zamówienia: Zamawiający zleca realizację wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania zadania określonego w § 1 ust. 1 niniejszej umowy między innymi następujących robót: - budowa dwóch budynków mieszkalnych jednorodzinnych połączonych klatką schodową przy ul. Jaskółczej w Podkowie Leśnej, - przyłączenie budynku do istniejącego uzbrojenia (wod-kan, gazowego), - wykonanie instalacji zasilającej elektrycznej, elektroenergetycznej oraz wewnętrznej budynków (inwestor zapewnia podłączenie elektryczne prowizoryczne), - obsługa geodezyjna począwszy od wyznaczenia osi budynku do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej, - wymiana gruntu oraz wszystkie roboty związane z wykonaniem fundamentów - pod szczególnym nadzorem uprawnionego geologa, - Wykonawca przewidzi najbardziej niekorzystne warunki odwodnienia wykopu podczas wykonywania fundamentów, - zorganizowanie zaplecza budowy, korzystanie z wody i energii elektrycznej na koszt Wykonawcy, - wykonanie wszystkich niezbędnych badań w tym także badań gruntu, - wywóz ziemi z wykopu na koszt Wykonawcy, - wykonanie elementów zagospodarowania terenu działek w granicach opracowania projektu (między innymi: chodnika, śmietnika oraz miejsc parkingowych zgodnie z dokumentacją techniczną), - wykonanie wszystkich robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz uzgodnieniami dokonanymi w czasie realizacji przedmiotu umowy, z zachowaniem przepisów BHP, - przygotowanie pełnej dokumentacji budowy w szczególności z protokołami, certyfikatami, atestami, badaniami, - przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy przedstawiają: - Dokumentacja projektowa: 1. Projekt budowlano-wykonawczy architektura i konstrukcja tom I. 2. Projekt budowlany tom II - instalacje sanitarne, elektryczne. 3. Projekt wykonawczy - architektura. 4. Projekt wykonawczy konstrukcji. 5. Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych. 6. Projekt wykonawczy elektryczny. 7. Projekt wykonawczy przyłączy: kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego. 8. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i gazowe). 10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (instalacje elektryczne). 11. Przedmiary robót. 12. Dokumentacja geotechniczna wykonana przez firmy: - EMMA-GLOBAL - GEOTEST. 13. Charakterystyka energetyczna budynku. 14. Inwentaryzacja zieleni. - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącymi wraz ofertą integralną część umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.53-7, 45.21.11.00-0, 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5, 45.31.70.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) - zgodnie z pkt X siwz.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia tzn. - budowa obiektu: socjalnego, komunalnego, użyteczności publicznej (w których wartość wykonanych poszczególnych zamówień wynosi minimum 600 000,00 zł), potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu (referencje). - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia tzn.- budowa obiektu j.w..- wypełniając załącznik nr 1 do formularza oferty. - Wykonawca załączy referencje potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3-letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót oraz który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, które posiadają aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - dysponują osobą z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, która posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - dysponują osobą z uprawnieniami w specjalności geologicznej/geotechnicznej, która posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. - Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymienione oświadczenia, że wszystkie wymagane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają właściwe uprawnienia i zaświadczenia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 1 500 000,00 zł. - Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 500 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie robót objętych zamówieniem istnieje możliwość wstrzymania prac do czasu usunięcia lub wyjaśnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót. b) W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem. c) Z powodu konieczności wykonania dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę. d) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. e) Z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2. W przypadku zmiany przez ustawodawcę stawki podatku VAT, wartość umowy ulegnie odpowiedniej zmianie w tej części, której ta zmiana będzie dotyczyła.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwumbip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 r. godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

Wzór umowy

Dokumentacja techniczna (*.zip)

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w dniu 13.09.2010 r.

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content