ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W ROKU 2015

Data dodania2014/10/17 - 15:35
Data składania oferty2014/10/27 - 10:10
Data otwarcia oferty2014/10/27 - 10:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W ROKU 2015
Numer ogłoszenia: 347840 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W ROKU 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu umowy obejmuje zimowe utrzymanie nawierzchni ulic i chodników (wraz parkingami) zgodnie z załącznikiem mapowym. 2.1 Pierwsza kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 19,07 km (w tym 3,10 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 19,07 km (w tym 3,10 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 3) odśnieżanie chodników i zatok parkingowych 16 830,00 m2 (w tym powiatowych 7 000,00 m2) - zgodnie z zał. 1b do umowy; 4) posypywanie piaskiem chodników i zatok parkingowych 16 830,00 m2 (w tym powiatowych 7 000,00 m2) - zał. 1b do umowy. 2.2 Druga kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 22,78 km - zgodnie z zał. 1c do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 22,78 km - zgodnie z zał. 1c do umowy. Zimowe utrzymanie pasa drogowego dróg powiatowych będzie realizowane na żądanie Zamawiającego i według jego potrzeb, zgłoszonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub z części zakresu usługi (dotyczy pasa drogowego dróg powiatowych). Utrzymanie zimowe dróg drugiej kolejności odśnieżania realizowane będzie wyłącznie na wyraźne polecenie Zamawiającego. Integralną część umowy stanowi oferta wraz z załącznikami o numerach 1a, 1b, 1c, oraz siwz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Odśnieżanie mechaniczne polegające na odgarnianiu /oczyszczeniu/ powierzchni jezdni ze śniegu pługami poprzez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową z usuwaniem warkoczy śnieżnych powstających podczas pracy pługu przy skrzyżowaniach ulic. 2. Wywóz nadmiar śniegu z miejsc gdzie nie ma możliwości formowania wałów, na żądanie Zamawiającego, w ramach ceny jednostkowej za usługę. Wykonawca zapewni miejsce składowania śniegu we własnym zakresie. 3. Posypywanie mechaniczne jezdni i chodników piaskiem będzie prowadzone celem nadania szorstkości nawierzchni lub likwidacji gołoledzi i oblodzeń (dopuszcza się warunkowo sypanie piaskiem z dodatkiem soli drogowej w stosunku 3:1). Piasek ma być równomiernie rozłożony na całej powierzchni ulicy. 4. Rozstawienie skrzynek ulicznych na piasek i systematyczne uzupełnianie w nich piasku oraz zdjęcie skrzynek po sezonie zimowym. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje także uprzątnięcie piasku z ulic, chodników i zatok parkingowych po sezonie zimowym. 6. Utrzymywanie w należytym stanie miejsc (o szczególnym znaczeniu komunikacyjnym) takich jak: ostre zakręty, chodniki, drogi przy szkołach i przedszkolu, zjazdy i skrzyżowania z liniami WKD. 7. W wyjątkowych wypadkach prace obejmować będą skrzyżowania dróg wojewódzkich i powiatowych wskazane przez przedstawiciela Urzędu Miasta. 8. Odśnieżanie i posypywanie dróg piachem należy rozpocząć w takim czasie od wystąpienia opadów śniegu, tak aby utrzymać przejezdność i bezpieczeństwo ruchu. W przypadku wieczornych i nocnych opadów śniegu odpowiednio wcześniej aby umożliwić przejezdność głównych ulic od godziny szóstej rano. O rozpoczęciu prac należy poinformować Zamawiającego. 9. Wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów własnych. 10. Przedstawienie przez Wykonawcę protokołu z wykonanych robót raz dzienne (w dniu następującym po dniu wykonania prac) - zgodnie z załącznikami 1a, 1b, 1c. Nie złożenie protokołu skutkuje nie uznaniem robót. 11. Zakres i kolejność prac podlega koordynacji ze strony przedstawicieli Urzędu Miasta. 12. W trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się nie zniszczyć chodników. 13. Wykonawca odpowiada za wszelkie zdarzenia wynikające z niewłaściwego wykonania obowiązków bez względu na zakres i stopień niewłaściwego zrealizowania zadań w stosunku do osób trzecich..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp., zamieszczonego w formularzu oferty - załącznik nr 3 do siwz
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze tj. zimowe utrzymanie dróg, (rozpoczętych i zakończonych przed dniem wszczęcia postępowania) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone - załącznik nr1 do siwz. Z treści załączonych dowodów (poświadczeń, opinii, referencji) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat wymagane przez Zamawiającego usługi. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi, były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku gdy Zamawiającym jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia następującym sprzętem: - piaskarki min. 1 szt, - pługi min. 1 szt, - sprzęt do wywozu nadmiaru śniegu min. 1 szt, - mikrociągnik do odśnieżania chodników 1 szt. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu: Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia - załącznik nr 2 do siwz.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie przewiduje szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Dokument potwierdzający spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp., zamieszczonego w formularzu oferty - załącznik nr 3 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze tj. zimowe utrzymanie dróg, (rozpoczętych i zakończonych przed dniem wszczęcia postępowania) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz prawidłowo ukończone.;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena- zgodnie pkt XVII siwz (mówiącym o kryteriach i sposobie oceny ofert).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwumbip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pokój 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

Wzór umowy

Załączniki do umowy: 1A, 1B, 1C + załącznik mapowy

Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja z otwarcia ofert w dniu 27.10.2014 r.

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content