Data dodania | 2009/10/27 - 15:05 |
Data składania oferty | 2009/11/04 - 10:00 |
Data otwarcia oferty | 2009/11/04 - 10:15 |
Status | Rozstrzygnięte |
Data rozstrzygnięcia oferty | 2009/11/25 - 0:00 |
Opis rostrzygnięcia:
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.
Opis przetargu:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W SEZONIE 2009/2010
Numer ogłoszenia: 189273 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. (022) 759-21-01 , fax (022) 758-90-03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Podkowa Leśna w sezonie 2009/2010
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres odśnieżania i posypywania piaskiem
1) Odśnieżanie dróg utwardzonych 17,04 km (zgodnie z zał. 1a do umowy).
2) Posypywanie piaskiem dróg 17,04 km (zgodnie z zał. 1a do umowy).
3) Odśnieżanie chodników i zatok parkingowych 9 139 m2 (zgodnie z zał. 1b i 1c do umowy).
4) Posypywanie piaskiem chodników i zatok parkingowych 9 139 m2 (zał. 1b do umowy).
5) Pozostałe ulice i chodniki w razie konieczności w cenach ofertowych.
Utrzymanie zimowe dróg poza podstawowym zakresem, realizowane będzie wyłącznie na wyraźne polecenie zleceniodawcy w ramach zamówień uzupełniających.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 90620000-9 usługi odśnieżania
90630000-2 usługi usuwania oblodzeń
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zlecenia uzupełniającego, kiedy opady śniegu wystąpią po dniu 20.04.2010 r. oraz w przypadku bardzo obfitych opadów śniegu, kiedy może zaistnieć konieczność odśnieżania i posypywania piaskiem dróg gruntowych.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie robót 20.04.2010 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) zgodnie z pkt X siwz.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty.
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) dysponują następującym sprzętem do realizacji zamówienia:
- piaskarki min. 1 szt.,
- pługi min. 1 szt.,
- sprzęt do wywozu nadmiaru śniegu min. 1 szt.,
- mikrociągnik do odśnieżania chodników 1 szt.
- Wykonawca sporządzi wykaz sprzętu do realizacji zamówienia – na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ;
b) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze tj. zimowe utrzymanie dróg, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu,
- Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym charakterze tj. zimowe utrzymanie dróg – na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ;
- Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami :
a. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy – w formularzu oferty,
b. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące dokumenty:
nr 1. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia – załącznik nr 3,
nr 2. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie,
nr 3. wykaz sprzętu do realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2,
nr 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
nr 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
nr 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy,
Wzór umowy należy parafować na każdej stronie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował podanym w pkt XV ust. 3 siwz kryterium i jego wagą:
Pi = (C n i / C of i) x WAGA i
Pi - punktacja za daną czynność
i - nr czynności od 1 do 4 zgodnie z tabelą pkt XV ust. 3 siwz
C n i - cena najniższa za daną czynność
C of i - cena ofertowa za daną czynność
WAGA i - określona w tabeli powyżej dla danej czynności - pkt XV ust. 3 siwz
Dla wyboru oferty najkorzystniejszej będzie stosowana punktacja wymieniona wyżej, a o wyborze decydować będzie suma punktów za wszystkie czynności.
P = P1 + P2 + P3 + P4
Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 4.11.2009 r. do godz. 10.00,
miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.