Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego budynku usługowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu działek ew. nr 190 i 191 w obrębie 4 w Podkowie Leśnej przy ul. Jeleniej

Data dodania2017/07/13 - 14:27
Data zakończenie2017/08/07 - 14:00
StatusZakończone

Opis przetargu:

BURMISTRZ MIASTA PODKOWA LEŚNA

zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn. „Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego budynku usługowo-administracyjnego wraz
z zagospodarowaniem terenu działek ew. nr 190 i 191 w obrębie 4 w Podkowie Leśnej przy ul. Jeleniej”

 I. Tryb udzielenia zamówienia:

– postępowanie prowadzone jest w trybie konkursu ofert,

– postępowanie dotyczy zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych,

– postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, wprowadzonego Zarządzeniem nr 21/2014 Burmistrza Miasta Podkowy Leśnej z dnia 22 kwietnia 2014 r.,

– treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i nast. Kodeksu cywilnego.

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego – wykonawczego budynku usługowo-administracyjnego wraz z projektem zagospodarowania terenu działek ew. nr 190 i 191 w obrębie 4 w Podkowie Leśnej przy ul. Jeleniej. Specyfikacja została określona w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania i stanowi jego integralną część.

1.Zakres opracowania dokumentacji projektowej:

– sporządzenie mapy do celów projektowych,

-wykonanie badań geotechnicznych określających warunki gruntowo – wodne obszaru posadowienia projektowanego budynku oraz wpływu inwestycji na tereny sąsiednie będące w posiadaniu Zamawiającego,

-przeprowadzenie inwentaryzacji dendrologicznej,

-przygotowanie koncepcji funkcjonalno-użytkowej z wizualizacjami całości założenia, wizualizacjami aranżacji wnętrz i koncepcji zagospodarowania terenu – 1 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD,

-wystąpienie o techniczne warunki przyłączenia do poszczególnych operatorów mediów.

2.Dokumentacja:

-projekt budowlany dla budynku wraz z projektem zagospodarowania terenu ( architektura, konstrukcja, niezbędne instalacje sanitarne – w tym wod-kan, c.o., wentylacja mechaniczna, instalacje elektryczne, inne instalacje teletechniczne. Całość zgodna z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.

-projekt wykonawczy wraz z propozycją aranżacji wnętrz oraz instalacji monitoringu wizyjnego całości obiektu.

-projekty przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej, zagospodarowania wód opadowych, przyłącza energii elektrycznej, przyłącza gazu na potrzeby ogrzewania budynku, instalacji teletechnicznych.

-4 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD

  1. Opracowanie powinno być wykonane z podziałem na branże – 4 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD. W skład tej dokumentacji wchodzą:
  • projekt architektoniczny z wizualizacją elewacji i wnętrz w kolorze,
  • projekt konstrukcyjny,
  • projekt instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnej, ppoż., wentylacji,
  • projekt instalacji gazowych,
  • projekt instalacji c.o. i c.w.u.,
  • projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych: oświetlenie ogólne, ewakuacyjne, gniazd wtykowych, oświetlenie zewnętrzne budynku, instalacja telefoniczna, odgromowa, komputerowa, monitoring,
  • projekt aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem wyposażenia w podziale na stałe i ruchome,
  • projekt zagospodarowania terenu (zieleń i mała architektura) z uwzględnieniem miejsc postojowych, komunikacji pieszej i rowerowej.
  1. Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego  wraz  ze  scenariuszem  pożarowym  obiektu, schematami ewakuacyjnymi, oznaczeniem dróg ewakuacji, wyposażeniem w sprzęt i urządzenia ppoż.
    i charakterystykę energetyczną obiektu.

3 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD

  1. STWiOR (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót)

3 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD

  1. Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji, w tym: rozwiązania kolizji
    z sieciami, projekt organizacji ruchu zastępczego (jeśli dotyczy).
  2. Uzyskanie i doręczenie Zamawiającemu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
  3. Kosztorysy inwestorskie ze zbiorczym zestawieniem kosztów.
  4. Dokumentację należy opracować w wersji elektronicznej i drukowanej we wskazanej ilości, przy czym wersja elektroniczna ma być możliwa do odczytania i edytowalna.
  5. Ponadto wymaga się pełnienia nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją w toku prowadzonych prac budowlanych (10 wizyt na budowie).

III. Wymogi Zamawiającego w zakresie opracowania dokumentacji:

  1. Wymagane jest by w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy odbyło się pierwsze spotkanie robocze
    z Zamawiającym. Do tego czasu Wykonawca ma obowiązek dokonania szczegółowej wizji lokalnej.
  2. Na etapie opracowania koncepcji i projektu – robocze konsultacje z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych i standardów wykończenia.
  3. Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, decyzji, opinii
    i zatwierdzeń (w tym z MWKZ).
  4. Uzyskanie wszystkich koniecznych odstępstw od obowiązujących przepisów.
  5. Uzgodnienie dokumentacji przez wymaganych rzeczoznawców, w tym: bhp, ppoż., san-hig.
  6. Uzupełnienie i poprawienie dokumentacji wg zaleceń i w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
  7. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną.
  8. Każdy egzemplarz dokumentacji ma być podpisany przez projektanta.
  9. W zakresie dokumentacji wykonawczej należy ująć wszystkie niezbędne do wykonania roboty oraz obliczenia i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności wykonania dokumentacji.
  10. Dokumentację należy opracować w sposób czytelny, opisy powinny być sporządzone pismem maszynowym (nie dopuszcza się opisów ręcznych), które należy dostarczyć w sztywnych opisanych teczkach z uchwytem (typu walizka).
  11. Dokumentacja będzie podlegała odbiorowi przez Zamawiającego.

IV. Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowy zakres robot do uwzględnienia w dokumentacji projektowej obejmuje: pełne opomiarowanie mediów, ukryte prowadzenie wewnętrznych sieci rozprowadzających (w listwach, obudowach, wewnątrz elementów), opracowanie wykazu wyposażenia ruchomego wraz z kosztorysem inwestorskim.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany powierzchni użytkowej poszczególnych pomieszczeń
    w trakcie procesu opracowywania koncepcji i projektów technicznych z uwagi na zastosowanie rozwiązań wpływających na lepsze właściwości komunikacyjne i funkcjonalne oraz np. z uwagi na przepisy przeciwpożarowe. Wszelkie zmiany będą podlegać akceptacji Zamawiającego.
  3. Projekty budowlane i planowane wyposażenie powinno obejmować wszystkie elementy niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu tak, aby można było stwierdzić, iż jest on w pełni gotowy do użytku.
  4. Wymagana gwarancja: zgodnie z zapisami umowy.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

Do realizacji zadania zostanie wyłoniony jeden Wykonawca, który dokona opracowania kompleksowej dokumentacji technicznej m. in. na podstawie wytycznych Zamawiającego. Zamawiający formułować będzie oceny i opinie mające na celu dostosowanie projektów wykonawczych do potrzeb Zamawiającego.

 

  1. Teren objęty zamówieniem podlega ochronie konserwatorskiej wynikającej z wpisu do rejestru zabytków układu urbanistycznego, zabudowy i zieleni miasta-ogrodu Podkowa Leśna, decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1194A z dnia 22.10.1981 r. Ponadto obowiązują na nim zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj. uchwały nr 84/XIX/2008 Rady Miasta Podkowy Leśnej z dnia 26 czerwca 2008 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta-Ogrodu Podkowa Leśna.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia wstępnego rozwiązania z MWKZ po wcześniejszym uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
  3. Projekt powinien odnosić się i uwzględniać rozwiązania zaproponowane i zawarte w „Koncepcji zagospodarowania dwóch działek usługowych położonych przy ul. Jeleniej w Mieście Podkowa Leśna”, autorstwa pracowni EMSIDE Maciej Kolendowicz , będącej w posiadaniu Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.

  1. Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:

1) spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907,
z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. — Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r., poz. 647), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynnikicenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud,

2) wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych,

3) zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych.

V. Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznym i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
  2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 VI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach:

Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty i załączniki:

  1. Wypełniony i podpisany „Formularz” (załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania).
  2. Specyfikacja zakupu (wydrukowany, parafowany na każdej stronie i podpisany załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania).
  3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów.
  4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania).
  5. Kopia polisy OC projektanta.
  6. Portfolio realizacji projektów Oferenta, dające możliwość oceny jego doświadczenia i umiejętności. Do portfolio należy dołączyć uproszczoną koncepcję budynku usługowo-administracyjnego będącego przedmiotem niniejszego postępowania.

 

VII.Termin związania ofertą:

  1. Termin związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
  3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu ważności oferty o oznaczony okres.

VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:

  1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać wymogom określonym w zapytaniu ofertowym.
  3. Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej.
  4. Oferta powinna być sporządzona w sposób czytelny.
  5. Wskazane jest, by pierwsza strona oferty zawierała spis wszystkich dokumentów składających się na ofertę.
  6. Wszystkie strony oferty powinny być parafowane przez upoważnioną osobę i ponumerowane.
  7. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta, zgodnie z zasadami reprezentacji oferenta określonymi w rejestrze przedsiębiorców lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej oferenta, należy przesłać lub dostarczyć na adres: Urząd Miasta Podkowa Leśna, Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, z dopiskiem na kopercie: „Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego budynku usługowo-administracyjnego wraz z projektem wykonawczym zagospodarowania terenu działek ew. nr 190 i 191 w obrębie 4 w Podkowie Leśnej zlokalizowanych przy ul. Jeleniej”. Koperta powinna być oznaczona nazwą oferenta.
  8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

IX. Miejsce oraz termin składania ofert

  1. Oferty powinny wpłynąć do dnia 7 sierpnia 2017 r. do godz. 14.00 w sposób określony w pkt VIII. 7 powyżej.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, bez ich rozpatrzenia.

 X. Opis sposobu obliczenia ceny:

  1. Oferta cenowa uwzględniająca wszystkie zobowiązania musi być podana w PLN liczbowo.
  2. Wykonawcy proszeni są o  wykazanie  wszelkich  innych  kosztów,  jeżeli  takie  występują,  koniecznych, nieujętych w załączonej Specyfikacji.
  3. Podana cena powinna być ceną finalną ponoszoną przez Zamawiającego, a zatem powinna ona obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty oraz okres obowiązywania umowy,
    z uwzględnieniem zmian przewidzianych w umowie.

XI. Postanowienia dotyczące wyboru wykonawcy i zawarcia umowy:

Zamawiający informuje, że potwierdzeniem przyjęcia oferty jest podpisanie umowy ze strony Zamawiającego. Wszelkie informacje od pracowników Zamawiającego, w szczególności dotyczące oceny oferty Wykonawcy, kwalifikacji do kolejnej części negocjacji lub zaproszenia do ustalenia warunków umowy nie stanowią przyjęcia oferty lub przyrzeczenia do zawarcia umowy i nie zobowiązują Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.

XII. Zastrzeżenia Zamawiającego:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn,
  2. odrzucenia oferty niespełniającej wymagań,
  3. wyboru jednego lub więcej Wykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia,
  4. dokonania zakupu częściowego u jednego lub więcej z wybranych Wykonawców
  5. negocjacji w zakresie zaproponowanej w ofercie ceny.

Załączniki:

Zapytanie

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Specyfikacja

Załącznik nr 3 – oświadczenie

Załącznik nr 4 – Wyciąg z mpzp

Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert

Informacja o wyniku

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content