ZADANIE nr 1 Przebudowa fragmentu ulicy Bluszczowej oraz placu u zbiegu ulicy Bluszczowej i ulicy Parkowej w Podkowie Leśnej wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót. ZADANIE nr 2 Przebudowa napowietrznej linii oświetleniowej kolidującej z projektowanym skrzyżowaniem ulic: Bluszczowej, Parkowej i Kwiatowej w Podkowie Leśnej na linię kablową. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego. Budowa kablowej linii nN w związku z przebudową ulic: Bluszczowej, Parkowej i Kwiatowej w Podkowie Leśnej.

Data dodania2012/07/30 - 17:05
Data składania oferty2012/08/16 - 11:00
Data otwarcia oferty2012/08/16 - 11:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

ZADANIE nr 1
Przebudowa fragmentu ulicy Bluszczowej oraz placu u zbiegu ulicy Bluszczowej i ulicy Parkowej w Podkowie Leśnej wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót.
ZADANIE nr 2
Przebudowa napowietrznej linii oświetleniowej kolidującej z projektowanym skrzyżowaniem ulic: Bluszczowej, Parkowej i Kwiatowej w Podkowie Leśnej na linię kablową.
Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego.
Budowa kablowej linii nN w związku z przebudową ulic: Bluszczowej, Parkowej i Kwiatowej w Podkowie Leśnej.
Numer ogłoszenia: 276986 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZADANIE nr 1
Przebudowa fragmentu ulicy Bluszczowej oraz placu u zbiegu ulicy Bluszczowej i ulicy Parkowej w Podkowie Leśnej wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót.
ZADANIE nr 2
Przebudowa napowietrznej linii oświetleniowej kolidującej z projektowanym skrzyżowaniem ulic: Bluszczowej, Parkowej i Kwiatowej w Podkowie Leśnej na linię kablową. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego. Budowa kablowej linii nN w związku z przebudową ulic: Bluszczowej, Parkowej i Kwiatowej w Podkowie Leśnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z wzorem umowy oraz z następującymi dokumentami:
ZADANIE nr 1
1. projektem przebudowy ulicy Bluszczowej oraz placu u zbiegu ulicy Bluszczowej i ulicy Parkowej, 2. przedmiarem robót na przebudowę,
3. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
ZADANIE nr 2
1. projektem budowlanym przebudowy napowietrznej linii oświetleniowej kolidującej z projektowanym skrzyżowaniem ulic: Bluszczowej, Parkowej i Kwiatowej w Podkowie Leśnej na linię kablową. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego,
2. projektem budowlanym budowy kablowej linii nN w związku z przebudową ulic: Bluszczowej, Parkowej i Kwiatowej w Podkowie Leśnej,
3. przedmiarem robót,
4. szczegółowymi specyfikacja technicznymi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.14.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych);
Zadanie nr 2: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)- zgodnie z pkt X SIWZ
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu i terminowym ukończeniu.
o ZADANIE nr 1 - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia tzn. robót drogowych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej lub kamiennej (w których wartość wykonanych poszczególnych zamówień wynosi minimum po 140 000,00 zł) - wypełniając załącznik nr 1 do formularza oferty. - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie.
o ZADANIE nr 2 - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia tzn. robót polegających na budowie lub przebudowie napowietrznej linii oświetleniowej i nN (w których wartość wykonanych poszczególnych zamówień wynosi minimum po 70 000,00 zł) - wypełniając załącznik nr 1 do formularza oferty. - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ZADANIE nr 1 - dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej i który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o posiadanych zaświadczeniach i uprawnieniach kierownika robót.
o ZADANIE nr 2 - dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w branży elektrycznej uprawniających do kierowania robotami polegającymi na budowie i przebudowie napowietrznej lini oświetleniowej i nN oraz który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o posiadanych zaświadczeniach i uprawnieniach kierownika robót.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie ale tylko z uwzględnieniem art. 144 ustawy pzp.
2. W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: - w przypadku natrafienia na przeszkody podziemne, które nie były opisane w dokumentacji, więc nie można ich było przewidzieć, - w przypadku wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót i dokonywanie odbiorów
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek powyżej wymienionej okoliczności, Wykonawca może wystąpić o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. Wówczas zostanie spisany protokół wstrzymania robót a ponowne wznowienie prac nastąpi po spisaniu protokołu rozpoczęcia robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pokój 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

Wzór umowy

Dokumentacja techniczna

Informacja z otwarcia ofert

Ogłoszenie - wybór najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content