Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch ulic w Podkowie Leśnej obejmujących dwa zadania:Zadanie 1 – przebudowa ulicy 11-go Listopada na odcinku od ul. Bukowej do ul. Kolejowej (etap I); Zadanie 2 – przebudowa ulicy Bukowej na odcinku od ul. Lipowej do ul. Reymonta (etap I)

Data dodania2014/03/12 - 15:00
Data składania oferty2014/03/27 - 9:45
Data otwarcia oferty2014/03/27 - 10:00
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch ulic w Podkowie Leśnej obejmujących dwa zadania:
Zadanie 1 – przebudowa ulicy 11-go Listopada na odcinku od ul. Bukowej do ul. Kolejowej (etap I);
Zadanie 2 – przebudowa ulicy Bukowej na odcinku od ul. Lipowej do ul. Reymonta (etap I)
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Ogłoszenie zamieszczono: 12.03.2014 r.
Data składania ofert: 27.03.2014 r., godz. 9:45
Data otwarcia ofert: 27.03.2014 r., godz. 10:00

Numer ogłoszenia: 52401-2014; data zamieszczenia 12.03.2014 r.

Burmistrz Miasta Podkowa Leśna ogłasza przetarg nieograniczony na „Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch ulic w Podkowie Leśnej”.

Ogłoszenie o zamówieniu: roboty budowlane.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch ulic w Podkowie Leśnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch ulic w Podkowie Leśnej, obejmującej dwa zadania: Zadanie 1 - Przebudowa ulicy 11-go Listopada na odcinku od ul. Bukowej do ul. Kolejowej (etap I robót); Zadanie 2 - Przebudowa ulicy Bukowej na odcinku od ul. Lipowej do ul. Reymonta (etap I robót). Zadanie 1: Przebudowa ul. 11-go Listopada na odcinku od ul. Bukowej do ul. Kolejowej 600/60016/6050 (etap I robót). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a)projekt przebudowy, który stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ, c)przedmiar robót, który stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ. Zadanie 2: Przebudowa ul. Bukowej na odcinku od ul. Lipowej do ul. Reymonta 600/60016/6050 (etap I robót). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a)projekt przebudowy, który stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ, c)przedmiar robót, który stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamawiający szacuje, że maksymalna wartość zamówień uzupełniających dla Zadania 1 nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i dla Zadania 2 także nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) dla każdego zadania oddzielnie: dla zadania Nr 1 i dla zadania Nr 2. Wykonawcy składający ofertę na wykonanie dwóch zadań w ramach zamówienia wniosą wadium o łącznej wysokości 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj., do 27.03.2014 r. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego w BPH - PBK S.A. O-Pruszków 23 1240 5918 1111 0000 4909 1890 z dopiskiem na przelewie -WADIUM w postępowaniu przetargowym Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch ulic w Podkowie Leśnej, obejmującej dwa zadania: Zadanie 1 - Przebudowa ulicy 11-go Listopada na odcinku od ul. Bukowej do ul. Kolejowej (etap I); Zadanie 2 - Przebudowa ulicy Bukowej na odcinku od ul. Lipowej do ul. Reymonta (etap I)- Nr sprawy ZP.271.02.2014 lub w formach wymienionych w art. 45 pkt. 6 ustawy Pzp. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem do banku musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnianie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej dwa zamówienia (roboty budowlane) podobne, co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania i roboty te zostały wykonane należycie. Do zamówienia podobnego zaliczone będzie budowa lub przebudowa dróg na podbudowie tłuczniowej o powierzchni minimum 2000 m2.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie precyzuje szczegółowo spełniania tego warunku.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla każdej części zamówienia minimum 1 osobą (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadającą uprawnienia wymagane Prawem budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; Wykonawcy składający ofertę na wykonanie Zadania 1 i Zadania 2 muszą wykazać, że dysponują minimum 2 osobami z ww. uprawnieniami-(zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 10 do SIWZ - wykaz osób)
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie precyzuje szczegółowo spełniania tego warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnego w treści z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 8 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazach zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.6 W celu zabezpieczenia Zamawiającego przed ewentualnymi negatywnymi skutkami finansowymi związanymi z roszczeniami poszkodowanych, Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłożył opłaconą polisę ubezpieczenia OC na kwotę 200.000,00 zł. a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminów wykonania zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku powstania konieczności zaniechania wykonania części zamówienia lub stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych nie przekraczających 50% wartości kosztorysowej robót. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej Referat Inwestycji ul. Akacjowa 39/41 05-807 Podkowa Leśna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej Sekretariat ul. Akacjowa 39/41 05-807 Podkowa Leśna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy 11-go Listopada na odcinku od ul. Bukowej do ul. Kolejowej (etap I robót);.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac obejmuje: a)roboty pomiarowe, b)roboty rozbiórkowe (krawężników betonowych, ław pod krawężniki, obrzeży betonowych, podbudowy tłuczniowej, chodnika z płyt betonowych), c)roboty ziemne: korytowanie, d)wykonanie podbudowy pod nawierzchnię i zjazdy z kruszywa łamanego warstwa dolna 15 cm frakcji 31,5 - 63, na 10 cm warstwie odsączającej z pospółki pod jezdnią i zjazdami, warstwa górna 8 cm frakcji 4-31,5, e)wykonanie nawierzchni ulicy i zjazdów z mieszanki drobnej granulowanej z kruszywa granitowego łamanego frakcji 0/75-4 mm po zagęszczeniu 3 cm i miału kamiennego do 2 mm po zagęszczeniu 1 cm, f)roboty porządkowe, g)roboty różne: regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych oraz studni telefonicznych. Dokładny opis tej części zamówienia określają: a)projekt przebudowy, który stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ, c)przedmiar robót, który stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Bukowej na odcinku od ul. Lipowej do ul. Reymonta 600/60016/6050 (etap I robót)..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac obejmuje: a)roboty pomiarowe, b)roboty rozbiórkowe (krawężników betonowych, ław pod krawężniki, wywiezienie gruzu z terenu budowy), c)roboty ziemne: korytowanie, d)wykonanie podbudowy pod nawierzchnię i zjazdy z kruszywa łamanego warstwa dolna 20 cm frakcji 4/31,5 , na 15 cm warstwie odsączającej z pospółki pod jezdnią i zjazdami, formowanie skarp z umocnieniem plastikową siatką, e)wykonanie nawierzchni ulicy i zjazdów z kruszywa łamanego granitowego frakcji 4/31,5 z zamknięciem, miałem po zagęszczeniu 11 cm w krawężnikach betonowych, nawierzchni z asfaltobetonu warstwa ścieralna 5 cm, warstwa wiążąca 6 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego 28 cm, f)wykonanie odwodnienia: drenu z kruszywa łamanego frakcji 31,5 - 63, g)roboty porządkowe, h)roboty różne: regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz studni telefonicznych. Dokładny opis tej częśći zamówienia określają: a)projekt przebudowy który stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ, c)przedmiar robót, który stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

OGŁOSZENIE

SIWZ

Dokumentacja (załączniki 1-6)

Załączniki 7-14

Informacja nr 1 dla Wykonawców - modyfikacja zapisów SIWZ

zal_1_projekt_drogowy_zal_1_poprawiony.pdf

zal_1_projekt_drogowy_zal_1_c.d._poprawiony.pdf

Wybór najkorzystniejszej oferty

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content