Data dodania | 2012/09/20 - 15:00 |
Data składania oferty | 2012/10/05 - 10:00 |
Data otwarcia oferty | 2012/10/05 - 10:30 |
Status | Rozstrzygnięte |
Opis przetargu:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Burmistrz Miasta Podkowa Leśna
na podstawie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), ogłasza przetarg nieograniczony
„Remont ul. Akacjowej w Podkowie Leśnej”
Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 20 września 2012 r. pod nr 202451-2012
1. Nazwa i adres Zamawiającego
MIASTO PODKOWA LEŚNA, UL. AKACJOWA 39/41, 05-807 PODKOWA
LEŚNA
REGON: 000527138; NIP: 534-14-65-599;
tel. (0-22) 759-21-01; fax (0-22) 758-90-03;
e-mail: urzadmiasta@podkowalesna.pl
2. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
3. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać na wniosek zainteresowanego w siedzibie Zamawiającego lub pobrać ze strony internetowej www.archiwumbip.podkowalesna.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegających na remoncie ul. Akacjowej w Podkowie Leśnej. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Symbol CPV:
45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;
45.23.30.00-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45.23.31.40-2 – Roboty drogowe
45.23.32.20-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.23.24.52-5 - Roboty odwadniające
45.24.00.00-1 – Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.1 Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość prac związanych z realizacją zamówienia w terminie do dnia 10.11.2012r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia tzn. roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000, 00 zł każda.
3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej z minimum 3-letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót oraz który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 600 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w dziale VI pkt 2 i 3 Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Warunek określony w pkt. 4 musi spełniać każdy z Wykonawców.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w dziale VII SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8. Wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia
5 października 2012 roku do godziny 1000.
4. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr BPH-PBK S.A. O/Pruszków 23 1240 5918 1111 0000 4909 1890 z dopiskiem na przelewie „WADIUM” i oznaczyć: „Remont ul. Akacjowej w Podkowie Leśnej” a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wymienionym w pkt 5 dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Wadium może być wniesione również w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
10. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów
jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena – zaproponowana przez
Wykonawcę
100 % 100 punktów
2. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg następującego wzoru:
- Kryterium: Cena – 100 punktów:
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali
Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C min
C = –––––––– × 100 punktów
C x
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena”;
Cmin = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert;
C x = cena oferty badanej.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – uzyskała największą ilość
punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
10. Miejsce i termin składania ofert
a) oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna pok. 6 (sekretariat),
b) termin składania ofert: 5 października 2012roku do godz. 1000.
c) oferty złożone po terminie będą zwrócone oferentowi bez otwierania.
11. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja czy zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej na podstawie art. 91b ust. 1 p.z.p.
15. Informacja o przewidzianych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielić zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Wzór umowy
umieszczony jest on również w Dokumentacji technicznej (jako załącznik nr 3)
Dokumentacja techniczna wraz z zalacznikami do SIWZ
Zmiana SIWZ nr 1 wraz z załącznikami
Zawiadomienie o wyborze oferty
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.