Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Podkowa Leśna

Data dodania2015/08/07 - 13:43
Data składania oferty2015/08/17 - 9:15
Data otwarcia oferty2015/08/17 - 9:30
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

Podkowa Leśna:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Podkowa Leśna

Numer ogłoszenia: 202028 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 22 7589878, 7589004, faks 22 7589003.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Podkowa Leśna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia jest: odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Miasta Podkowa Leśna, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Podkowa Leśna. 2.Rodzaje odpadów, które są objęte przedmiotem zamówienia: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, b) papier i tektura, c) metal, d) tworzywa sztuczne, e) opakowania wielomateriałowe, f) szkło, g) odpady biodegradowalne (odpady ogrodowe, odpady zielone), h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, i) zużyte baterie i akumulatory, j) odpady wielkogabarytowe, k) odpady budowlane i rozbiórkowe, l) popioły paleniskowe i żużle, m) zużyte opony, chemikalia (resztki farb, lakierów, klejów, rozpuszczalników, środki ochrony roślin i opakowania po nich), n) przepracowane oleje, o) przeterminowane leki. 3. odbiór ww. odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości, w pojemnikach lub w workach na odpady komunalne oraz poprzez wystawkę, 4. prowadzenie na terenie Miasta Podkowa Leśna zbiórki odpadów selektywnych, w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach (gniazdach) i w punktach mobilnych zbiórki odpadów selektywnych opisanych w Szczegółowym opisie zamówienia. 5. zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i WPGO dotyczącego Regionu Warszawskiego, 6. zapewnienie przez Wykonawcę, właścicielom nieruchomości trzech rodzajów worków do gromadzenia odpadów selektywnych o następujących frakcjach: papieru i tektury, szkła, tworzywa sztucznego ( w tym tworzywa sztuczne typu PET i tworzywa sztuczne typu plastik), metali oraz pozostałych zmieszanych odpadów komunalnych. 7. Przedmiotem zamówienia nie jest dostawa pojemników na rzecz Zamawiającego. Ewentualne koszty udostępnienia pojemników nie mogą być wliczone w cenę zamówienia. Zamawiający jedynie obliguje Wykonawcę do stworzenia możliwości dostawy pojemników na rzecz mieszkańców, przy czym to mieszkańcy będą zawierać odpowiednie umowy..

II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p. zamówienia uzupełniające może być udzielone jedynie dotychczasowemu wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Jego wartość nie może przekraczać łącznie 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku załączył do oferty: a) zezwolenie na transport odpadów lub odpowiedni wpis do rejestru - zgodnie z art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21); b) zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach albo zezwolenia na zbieranie odpadów oraz zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów - wydanych na podstawie przepisów dotychczasowych zgodnie z art. 232 ust. 1 ustawy o odpadach; c) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na podstawie art. 9c ust.1 ustawy z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.). Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie zastępujące zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów jeżeli przedłożone zezwolenie zastępuje w/w zezwolenia na podstawie ustawy o odpadach lub na podstawie innych przepisów powszechnie obowiązujących.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o W celu spełniania warunku, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienie polegające na odbiorze odpadów komunalnych w ilości co najmniej 1 000 Mg/rok każda z usług, wraz z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych zamówień, potwierdzających, czy zostały wykonane w sposób należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty zał. nr 4.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) z systemem identyfikacji w technologii RFID z systemem ważenia odpadów, b) dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z systemem identyfikacji w technologii RFID z systemem ważenia odpadów, c) jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 300 000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Dokument potwierdzający spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 300 000,00 zł wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu spełniania warunku, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienie polegające na odbiorze odpadów komunalnych w ilości co najmniej 1 000 Mg/rok każda z usług, wraz z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych zamówień, potwierdzających, czy zostały wykonane w sposób należycie.;;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)
V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.uzp.gov.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art.144 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z poźn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek poniższych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy: 1) gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia lub innych zmian wynikających ze zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, 3) pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodowałyby niekorzystne skutki dla Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Prawa (wierzytelności) i obowiązki wynikające z Umowy nie mogą być przeniesione przez wykonawcę, na osoby trzecie, bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://www.archiwumbip.podkowalesna.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul.Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 09:15, miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul.Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu - podpis Burmistrza Miasta

SIWZ oraz załącznik nr 1 do SIWZ

SIWZ - podpis Burmistrza Miasta

Załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy (*.pdf)

Załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy (*.doc)

Załącznik nr 3 do SIWZ - opis

Informacja nr 1 dla wykonawców

Zawiadomienie o wyniku postępowania

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content