NA USŁUGĘ BANKOWĄ POLEGAJĄCĄ NA UDZIELENIU PRZEZ BANK DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU

Data dodania2011/09/02 - 11:30
Data składania oferty2011/10/14 - 9:00
Data otwarcia oferty2011/10/14 - 9:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

USŁUGA BANKOWA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU PRZEZ BANK
DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU
UNIA EUROPEJSKA
Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, L-2985 Luksemburg Faks (352) 29 29-42670
E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://simap.europa.eu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Oficjalna nazwa: Usługa bankowa polegającą na udzieleniu przez bank długoterminowego kredytu
Adres pocztowy: ul. Akacjowa 39/41
Miejscowość: Podkowa Leśna
Kod pocztowy: 05-807
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy:
Urząd Miasta Podkowa Leśna Tel.: +48 227592101
Osoba do kontaktów: Maria Ostrowska - Skarbnik Miasta
E-mail: urzadmiasta@podkowalesna.pl Faks: +48 227589003
Adres(y) internetowy(e) (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): http://www.podkowalesna.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
USŁUGA BANKOWA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU PRZEZ BANK DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług
c) Usługi
Kategoria usługi: nr 6
(dla usług kategorii 1-27 zob. załącznik II do dyrektywy 2004/18/WE)
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
2.1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt inwestycyjny w kwocie 2.500.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego - budowa sali sportowej i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej.
Zadanie, o którym mowa wyżej jest zapisane w budżecie Miasta na 2011 r., a Rada Miejska w uchwale nr 37/VIII/2011 z dnia 2 czerwca 2011 r. upoważniła Burmistrza do zaciągnięcia kredytu.
Na dzień podpisania umowy zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o możliwości spłaty kredytu.
2.2. Zamawiający oczekuje na oferty spełniające wymagania określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ, w tym:
1) zamawiający będzie korzystał z kredytu w ustalonych z bankiem transzach.
Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego w ciągu 5 dni od chwili zapotrzebowania przez zamawiającego określonej kwoty,
2) spłata kredytu będzie następować w ratach kwartalnych przez trzynaście kolejnych lat po dwuletnim okresie karencji,
3) zamawiający rozpocznie spłatę kredytu - od 31.10.2013 roku (po dwuletniej karencji),
4) zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystywania pełnej kwoty kredytu lub rezygnacji z jego części a także przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat na rzecz banku,
5) na cenę kredytu składa się suma oprocentowania, marża banku i prowizja (jednorazowa, płatna w dniu podpisania umowy),
6) do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg formuły WIBOR 3M,
7) marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu,
8) w okresie karencji zamawiający płacił będzie oprocentowanie z marżą,
9) koszt prowizji przygotowawczej bank określi w ofercie w wartościach złotowych lecz nie więcej niż 6000,00 zł,
10) marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres spłaty kredytu,
11) zamawiający dopuszcza, aby załącznikiem do umowy był regulamin banku.
2.3. Zamawiający zabezpieczy kredyt w postaci oświadczenia wekslowego wraz z deklaracją wekslową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 66113000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8) Podział na części: nie
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres (w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)
Kredyt inwestycyjny w kwocie 2.500.000,00 zł
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 31/10/2011
Zakończenie 31/10/2025
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)
III.1.2) Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie (jeżeli dotyczy)
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia (jeżeli dotyczy): nie
Jeżeli tak, opis szczególnych warunków
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Należy złożyć ofertę na druku załączonym do SIWZ (załącznik nr 1), oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2), aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 2.500.000 zł brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem dokumentami, że usługa ta została wykonana należycie.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
(jeżeli dotyczy):
III.2.3) Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 2.500.000 zł brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem dokumentami, że usługa ta została wykonana należycie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
(jeżeli dotyczy):
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy): nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników
odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZP.271-3/2011
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 14/10/2011 Godzina: 09:00
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
Postępowaniu: PL
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą (procedura otwarta)
W dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 14/10/2011 Godzina: 09:15
Miejsce (jeżeli dotyczy): Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/40
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ (jeżeli dotyczy): nie
Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH: nie
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.archiwumbip.podkowalesna.pl
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676
Kraj: Polska Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy (URL): http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy uzp (zgodnie z art. 182 ustawy uzp).
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676
Kraj: Polska Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy (URL): http://www.uzp.gov.pl
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 29/08/2011

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacja nr 1

DOKUMENTY

Informacja nr 2

Informacja nr 3

HARMONOGRAM

Informacja z otwarcia ofert

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content