Pielęgnacja zieleni zabytkowej w mieście ogrodzie Podkowie Leśnej

Data dodania2016/07/06 - 15:33
Data składania oferty2016/07/14 - 15:00
Data otwarcia oferty2016/07/14 - 15:15
StatusRozstrzygnięte

Opis rostrzygnięcia:

Dokonane zmiany:

Informacja nr 1 dla wykonawców

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email

Opis przetargu:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.archiwumbip.podkowalesna.pl

Podkowa Leśna: Pielęgnacja zieleni zabytkowej w mieście ogrodzie Podkowie Leśnej zad.I Rewitalizacja Leśnego Parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej przy ul.Lilpopa - etap I, zad. II Rewitalizacja Leśnego Parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej przy ul.Lilpopa - etap II, zad. III Utrzymanie cennych zasobów przyrodniczych Miasta - Ogrodu Podkowa Leśna poprzez kompleksowe prace pielęgnacyjne drzew - pomników przyrody.
Numer ogłoszenia: 122593 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 22 7589878, 7589004, faks 22 7589003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://archiwumbip.podkowalesna.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja zieleni zabytkowej w mieście ogrodzie Podkowie Leśnej zad.I Rewitalizacja Leśnego Parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej przy ul.Lilpopa - etap I, zad. II Rewitalizacja Leśnego Parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej przy ul.Lilpopa - etap II, zad. III Utrzymanie cennych zasobów przyrodniczych Miasta - Ogrodu Podkowa Leśna poprzez kompleksowe prace pielęgnacyjne drzew - pomników przyrody..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UWAGA Miasto jest w całości wpisane do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie (Dec. Nr. 1194A z dnia 22.10.1981 r.) Przedmiotem ochrony jest układ urbanistyczny, zabudowa oraz zieleń w granicach administracyjnych miasta. Przedmiot zamówienia: Zamawiający przewiduje wg potrzeb wykonywanie cięć pielęgnacyjnych a w ich zakresie cięcia. Sanitarne Poprawa fitosanitarnego stanu drzewa, zapobieganie samoistnemu odpadaniu suchych pędów, konarów i gałęzi. Zasady: należy usunąć wszystkie chore, obumarłe oraz połamane pędy, gałęzie i konary. W miejscach gdzie nie jest koniecznie usuwanie suchych gałęzi ze względów bezpieczeństwa oraz gdy zainfekowane części drzewa nie stanowią źródła dalszej infekcji ze względów ekologicznych (biocenotycznych) nie ma konieczności usuwania suchych gałęzi. Przy usuwaniu suchych gałęzi nie wolno uszkodzić żywej tkanki drzewa. b. Prześwietlające Dopuszczenie światła do wnętrza korony, zmniejszenie wilgotności wewnątrz korony, zmniejszenie naporu oddziaływania wiatru. Zasady: Wykonywane jest równomiernie w całej koronie, należy usunąć dużo, ale drobnych gałęzi (3 - 5 cm), cienkich gałęzi (1 - 3 cm) i pędów (do 1 cm) w ilości nie większej jak 15 % masy asymilacyjnej. Należy pamiętać o utrzymaniu naturalnego pokroju. c. Korygujące Dokonanie zmian w ukształtowanej koronie, która posiada wady budowy. Przyczynami wystąpienia nieprawidłowości są: wady genetyczne, zaniedbania, niefachowa pielęgnacja, błędy przy wykonywaniu cięć pielęgnacyjnych, zacienienie, uszkodzenia powstałe w skutek zdarzeń losowych (silny wiatr). Spotykane wady budowy korony: - korona dwu lub wielopniowa z ostrym rozwidleniem, - zaburzona statyka, korona silnie asymetryczna z przesuniętym środkiem ciężkości, - korona zdeformowana o nienaturalnym pokroju Zasady: Dopuszcza się usuwanie nawet grubych gałęzi, jednak musi być to uzasadnione założonym celem. Prace mają być wykonane z wykorzystaniem technik arborystycznych przy użyciu sprzętu wspinaczkowego, przystosowanego do pracy na drzewach. 4.1. zad.I Rewitalizacja Leśnego Parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej przy ul.Lilpopa - etap I, Pielęgnacja drzew - 873 sztuki drzew (usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy. 4.2. zad.II Rewitalizacja Leśnego parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej przy ul.Lilpopa - etap II Pielęgnacja drzew - 1040 sztuk drzew (usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy. 4.3. zad.III Utrzymanie cennych zasobów przyrodniczych Miasta - Ogrodu Podkowa Leśna poprzez kompleksowe prace pielęgnacyjne drzew - pomników przyrody Pielęgnacja drzew - 194 sztuk drzew (usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). w tym: drzewa pojedyncze i grupy - założenie wiązań elastycznych 6 drzew, 18 wiązań - zdjęcie posuszu, redukcja konarów, korekta korony 22 drzewa drzewa w alejach - założenie wiązań elastycznych 83 drzewa, 118 wiązań - zdjęcie posuszu, redukcja konarów, korekta korony 120 drzew Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy..

II.1.5)

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zad. 1 - 3 000,00 PLN Zad. 2 - 3 500,00 PLN Zad. 3 - 2 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2.1 Rozdziału VII SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych także wykonuje) co najmniej 2 usługi pielęgnacji zieleni zabytkowej na kwotę 150.000,00 brutto (każda usługa) - załącznik nr 4 do oferty
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania usługi zgodnie z zamówieniem tj. dysponuje w szczególności: (załącznik nr 6 do oferty) podośnik koszowy o wysięgu bocznym min.15 m i wysokości roboczej min.25 m.- 1 szt.; samochód ciężarowy - 1 szt. piły łańcuchowe na wysięgniku - 5 szt. piły spalinowe - 10 szt. rębak spalinowy - 1 szt.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania dla zadania I, II, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zgodnie z określonymi poniżej wymaganiami: co najmniej 5 osób, które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub były zatrudnione przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury. co najmniej 8 osób, które w okresie ostatnich 5 latach odbyły kurs pilarza lub chirurgii drzew (kursy dla arborystów) co najmniej 3 osoby do prac porządkowych co najmniej 1 osoba kierująca pracami, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury - (ustawa z dnia 23 lipca 2003. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) 1 osoba pełniąca nadzór nad wykonywanymi pracami - tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni nadany przez właściwe instytucje branżowe. Do realizacji zadania I, II Zamawiający wymaga po 18 osób (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę stanowi kryterium oceny oferty). Wymagania dla zadania III Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zgodnie z określonymi poniżej wymaganiami: co najmniej 3 osób, które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub były zatrudnione przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury. co najmniej 5 osób, które w okresie ostatnich 5 latach odbyły kurs pilarza lub chirurgii drzew (kursy dla arborystów) co najmniej 2 osoby do prac porządkowych co najmniej 1 osoba kierująca pracami, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury (ustawa z dnia 23 lipca 2003. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) 1 osoba pełniąca nadzór nad wykonywanymi pracami - tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni nadany przez właściwe instytucje branżowe. załącznik nr 5 do oferty. Do realizacji zadania IIII Zamawiający wymaga 12 osób (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę stanowi kryterium oceny oferty).
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartość co najmniej 200.000,00 zł (netto).(oddzielnie dla zadania I,II, III )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ilość osób zatrudniona w oparciu o umowę o pracę uczestnicząca w realizacji zamówienia - 20

IV.2.2)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj. 1) gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia lub innych zmian wynikających ze zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, 3) pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodowałyby niekorzystne skutki dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://archiwumbip.podkowalesna.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 15:00, miejsce: UM Podkowa Leśna ul.Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rewitalizacja Leśnego Parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej przy ul.Lilpopa - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pielęgnacja drzew - 873 sztuki drzew (usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ilość osób zatrudniona w oparciu o umowę o pracę uczestnicząca w realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rewitalizacja Leśnego Parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej przy ul.Lilpopa - etap II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja Leśnego parku Miejskiego na terenie działki nr ew. 2 obr. 7 w Podkowie Leśnej ul.Lilpopa - etap II Pielęgnacja drzew - 1040 sztuk drzew (usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ilość osób zatrudniona w oparciu o umowę o pracę uczestnicząca w realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie cennych zasobów przyrodniczych Miasta - Ogrodu Podkowa Leśna poprzez kompleksowe prace pielęgnacyjne drzew - pomników przyrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pielęgnacja drzew - 194 sztuk drzew (usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). w tym: drzewa pojedyncze i grupy - założenie wiązań elastycznych 6 drzew, 18 wiązań - zdjęcie posuszu, redukcja konarów, korekta korony 22 drzewa drzewa w alejach - założenie wiązań elastycznych 83 drzewa, 118 wiązań - zdjęcie posuszu, redukcja konarów, korekta korony 120 drzew Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 80
    • 2. ilość osób zatrudniona w oparciu o umowę o pracę uczestnicząca w realizacji zamówienia - 20

Ogłoszenie

SIWZ

Wzór umowy 1 i 2

Wzór umowy 3

Inwentaryzacja drzewostanu

Mapa Parku zadanie I

Mapa Parku zadanie II

Wykaz zadanie I

Wykaz zadanie II

Pliki projektowe (DXF, DWG)

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content