Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Kancelarii Burmistrza Miasta w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2013 Z DNIA 05.07.2013 R. NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ZNAK SPRAWY: OSO.2110.2.2013

BURMISTRZ MIASTA PODKOWA LEŚNA
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
urzędnicze
w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
w Kancelarii Burmistrza Miasta
w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej

1. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe,
6. co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego,
7. komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
8. dyspozycyjność, samodzielność oraz odpowiedzialność.

2. Dodatkowe, preferowane wymagania:
1. znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej,
2. ogólna wiedza o strukturze Urzędu Miejskiego w Podkowie Leśnej oraz jednostkach organizacyjnych,
3. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
4. znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego,
5. umiejętności organizacyjne,
6. znajomość organizacji pracy urzędu,
7. znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, jednolitego rzeczowego wykazu akt i wewnętrznego obiegu dokumentów,
8. umiejętność obsługi urządzeń biurowych
9. znajomość języka angielskiego
10. bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych Microsoft Office, Microsoft Excel, poczta elektroniczna, System Informacji Prawnej LEX.

3. Zadania wykonywane na stanowisku:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu Burmistrza Miasta przez:
1. przyjmowanie, rejestrowanie, sprawdzanie i referowanie wpływającej poczty, a następnie rozprowadzanie jej zgodnie z dekretacjami,
2. sprawdzanie formalnej poprawności pism przedkładanych do podpisu,
3. obsługa systemu el-DOK ,
4. kompletowanie materiałów na spotkania Burmistrza Miasta,
5. obsługa spotkań Burmistrza Miasta,
6. przygotowywanie do wysyłki przesyłek pocztowych,
7. obsługa centrali telefonicznej, faksu, kserokopiarki itp.,
8. udzielanie informacji i pomocy przy załatwianiu indywidualnych spraw petentów,
9. rozpatrywanie skarg, wniosków, interpelacji wg. właściwości, w tym odpowiedzi na pytania wnoszone drogą pisemną do Burmistrza Miasta,
10. odpowiadanie oraz nadzór nad pismami dotyczącymi informacji publicznej,
11. organizacja i załatwianie bieżących zakupów dla Urzędu Miejskiego,
12. przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej i państwowej, o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych,
13. przestrzeganie przepisów Polityki Bezpieczeństwa Informacji Urzędu Miejskiego w Podkowie Leśnej,
14. Wykonywanie innych czynności poleconych przez Burmistrza Miasta oraz Sekretarza Miasta,
15. Pomoc w innych czynnościach związanych z pracą referatu.

4. Wymagane dokumenty:
1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2. list motywacyjny,
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
7. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
8. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Referat Inwestycji zlokalizowany jest na pierwszym piętrze budynku Urzędu Miejskiego. Budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim. Stanowisko związane jest z pracą przy komputerze.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejski w Podkowie Leśnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty rekrutacyjne mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Urzędu lub przesłane pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w terminie do 19 lipca 2013r. do godz.12.00.

Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie po terminie podanym w ogłoszeniu lub nieoznaczone do jakiego naboru zostały złożone nie będą rozpatrywane.

W razie przesłania przez kandydata dokumentów droga pocztową, za datę ich doręczenia do Urzędu uważa się datę wpływu do Sekretariatu Urzędu.

Wymagane dokumenty rekrutacyjne tj. list motywacyjny i CV muszą być podpisane i opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwumbip.podkowalesna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy, do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów złożonych na konkurs.

Wynik naboru na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Kancelarii Burmistrza

Podkowa Leśna, 31 lipca 2013 r.

INFORMACJA
BURMISTRZA MIASTA PODKOWY LEŚNEJ

o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze

1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Podkowie Leśnej,
05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41.

2. Stanowisko urzędnicze:
w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Kancelarii Burmistrza

3. W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia wybrana została:
Pani Karolina Chojecka, zamieszkała w Milanówku.

4. Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja wyłoniła do zatrudnienia Panią Karolinę Chojecką, która uzyskała najwyższą ocenę podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Ważnym atutem kandydatki był 6 miesięczny staż pracy w kancelarii Urzędu Miejskiego w Podkowie Leśnej w ramach robót publicznych zgodnie z umową z Powiatowym Urzędem Pracy w Grodzisku Maz. Dodatkowo kandydatka zatrudniona była w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej na umowę o pracę na czas trwania projektu szkoleniowego EFS oraz na zastępstwo nieobecnego pracownika urzędu. Pracując na tych stanowiskach kandydatka nabyła wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy na stanowisku urzędniczym
w Kancelarii Burmistrza.

Z up. Burmistrza Miasta
Podkowy Leśnej
Sekretarz Miasta
/-/
Maria Górska

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content