Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze ds. promocji miasta i współpracy z organizacjami pozarządowymi w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3/2013 Z DNIA 22.07.2013 R. NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ZNAK SPRAWY: OSO.2110.3.2013

BURMISTRZ MIASTA PODKOWA LEŚNA
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
urzędnicze ds. promocji miasta
i współpracy z organizacjami pozarządowymi
w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej

1. Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie: promocji, marketingu i reklamy lub dziennikarstwa.
6. Minimum 3 lata udokumentowanego stażu pracy.
7. Co najmniej roczne doświadczenie w zakresie promocji, organizacji eventów i kampanii informacyjnych.
8. Doświadczenie w zakresie przygotowywania materiałów informacyjnych i publikacji.
9. Doświadczenie w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność kulturalną.
10. Biegła, udokumentowana znajomość języka angielskiego.

2. Dodatkowe, preferowane wymagania:

1. Umiejętność redagowania tekstów, w tym informacji prasowych oraz artykułów informacyjnych.
2. Znajomość przepisów prawa w zakresie:
• ustawy o samorządzie gminnym,
• prawa prasowego,
• ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
• ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz o ochronie danych osobowych,
• ustawy o finansach publicznych.
3. Ogólna wiedza o strukturze i organizacji Urzędu Miejskiego w Podkowie Leśnej oraz
jednostek organizacyjnych miasta.
4. Ogólna orientacja w bieżących wydarzeniach w mieście oraz znajomość zawartości serwisu internetowego www.podkowalesna.pl oraz Biuletynu Miasta-Ogrodu Podkowy Leśnej.
5. Znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego.
6. Umiejętności organizacyjne.
7. Bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych Microsoft Office, Microsoft Excel, poczta elektroniczna, System Informacji Prawnej LEX oraz Power Point, Photoshop, Corel.
8. Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
9. Dyspozycyjność, samodzielność oraz odpowiedzialność.
10. Wysoka kultura osobista.

3. Zadania wykonywane na stanowisku:

1. Koordynowanie promocji miasta, w tym:
a. Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta.
b. Koordynowanie procesu wydawniczego Biuletynu Miasta (w tym zbieranie materiałów, pisanie i redagowanie tekstów, współpraca z grafikiem i drukarnią).
c. Wydawanie materiałów promocyjnych (foldery, informatory itp.) oraz opracowywanie części informacyjnych dot. Miasta.
d. Organizacja obsługi strony internetowej www.podkowalesna.pl oraz praca nad rozwojem witryny i wprowadzaniem nowych elementów.
e. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi miasta, instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie organizowania imprez kulturalnych, turystycznych i sportowych.
f. Opracowywanie kalendarza imprez lokalnych.
g. Bieżące informowanie opinii publicznej o zamierzeniach, planach i działalności miasta (strona internetowa, Biuletyn Miasta, okresowe broszury tematyczne itp.).
h. Współpraca z lokalnymi mediami – przekazywanie bieżących informacji z prac Burmistrza.

2. Współpraca z organizacjami społecznymi, a w szczególności:
a. Wzajemne informowanie się o możliwości pozyskania zewnętrznych środków na działalność własną oraz wspólną organizacji i miasta, w tym również ze środków zagranicznych lub w zakresie współpracy międzynarodowej oraz współpraca w pozyskaniu środków ze źródeł innych niż budżet miasta.
b. Wzajemna promocja organizacji społecznych oraz miasta.
c. Współpraca z Referatem PiRM w zakresie użyczania oraz wynajmowania lokali i budynków na działalność statutową podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego na terenie Podkowy Leśnej.
d. Wzajemne konsultacje w sprawach ważnych dla miasta i mieszkańców, w tym powoływanie mieszanych zespołów konsultacyjno-doradczych złożonych z przedstawicieli organizacji i miasta.
e. Realizacja wspólnych przedsięwzięć z organizacjami, w ramach których miasto i organizacje dzielą się zadaniami.
f. Zlecanie realizacji zadań publicznych w drodze konkursu ofert poprzez powierzanie lub wspieranie zadań wraz z udzielaniem dotacji.
g. Monitoring realizacji zadań publicznych zleconych w drodze konkursu ofert, w tym kontrola rozliczeń.
h. Współpraca z Referatem PiRM w zakresie informowania jednostek edukacji, kultury, sportu
i organizacji pozarządowych o funduszach pomocowych.

3. Udział w projektach służących rewitalizacji miasta.
4. Wykonywanie innych czynności poleconych przez Burmistrza Miasta oraz Sekretarza Miasta,
5. Pomoc w innych czynnościach związanych z pracą referatu.

4. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
3. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne.
4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
6. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
7. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Referat Organizacji i Spraw Obywatelskich zlokalizowany jest na parterze budynku Urzędu Miejskiego. Budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim (brak windy). Stanowisko związane jest z pracą przy komputerze oraz w terenie. Stanowisko wymagające dużej mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, mediami.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejski w Podkowie Leśnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty rekrutacyjne mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Urzędu lub przesłane pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze
w terminie do 12 sierpnia 2013r. do godz.16.00.

Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie po terminie podanym w ogłoszeniu lub nieoznaczone do jakiego naboru zostały złożone nie będą rozpatrywane.

W razie przesłania przez kandydata dokumentów droga pocztową, za datę ich doręczenia do Urzędu uważa się datę wpływu do Sekretariatu Urzędu.

Wymagane dokumenty rekrutacyjne tj. list motywacyjny i CV muszą być podpisane i opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwumbip.podkowalesna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy, do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów złożonych na konkurs.

 

Wynik naboru na stanowisko urzędnicze w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

ds. promocji miasta i współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Podkowa Leśna, 27 sierpnia 2013 r.

INFORMACJA
BURMISTRZA MIASTA PODKOWY LEŚNEJ

o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze

1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Podkowie Leśnej,
05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41.

2. Stanowisko urzędnicze:
w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich ds. promocji miasta i współpracy z organizacjami pozarządowymi.

3. W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia wybrana została:
Pani Marta Szymska, zamieszkała w Białymstoku.

4. Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja wyłoniła do zatrudnienia Panią Martę Szymską, która uzyskała najwyższą ocenę podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Ważnym atutem kandydatki było doświadczenie przy współpracy z CKiIO oraz podkowiańskimi organizacjami pozarządowymi przy realizacji Festiwalu Otwarte Ogrody. Ponadto kandydatka jako dyrektor Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu zajmowała się m.in. organizacją imprez kulturalnych, odpowiadała za ich promocję (wydawnictwa, kontakty z mediami), była redaktorem Biuletynu Gminy.

Z up. Burmistrza Miasta
Podkowy Leśnej
Sekretarz Miasta
/-/
Maria Górska

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content