BURMISTRZ MIASTA PODKOWA LEŚNA ZATRUDNI PRACOWNIKA Na stanowisko: Inspektora ds. Planowania Strategicznego i Pozyskiwania Zewnętrznych Środków Finansowych
Koordynacja w imieniu Burmistrza oraz monitoring wdrażania Strategii Rozwoju Miasta Ogrodu Podkowa Leśna. Inicjowanie oraz koordynacja przygotowywanie nowych projektów i inicjatyw realizujących Strategię, w tym we współpracy z innymi samorządami. Planowanie i koordynacja prac Urzędu Miasta związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych.
Wymiar:
Pełny etat
Zakres zadań (główne obowiązki):
1. Koordynacja oraz monitoring wdrażania Strategii Rozwoju Miasta przez poszczególne Referaty Urzędu Miasta oraz jednostki organizacyjne.
2. Inicjowanie oraz koordynacja przygotowywania nowych projektów i inicjatyw realizujących Strategię, w tym we współpracy z innymi samorządami i podmiotami.
3. Udział w projektach służących rewitalizacji miasta, w tym koordynacja projektu rewitalizacji parku miejskiego i rewitalizacji centrum miasta.
4. Opracowywanie informacji w zakresie możliwości aplikowania do instytucji europejskich, w tym Programów Wspólnotowych oraz Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej przez samorząd i organizacje pozarządowe.
5. Analiza Narodowego Planu Rozwoju oraz celów głównych Programów Wspólnotowych i Funduszy Strukturalnych UE w zakresie spójności opracowywanych przez Urząd i podległe jednostki organizacyjne programów aplikacyjnych.
6. Współpraca z Urzędem Marszałkowskim w zakresie Programów UE koordynowanych na szczeblu wojewódzkim.
7. Współpraca z urzędami centralnymi w zakresie Programów Pomocowych koordynowanych na szczeblu rządowym.
8. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych dla Urzędu do instytucji krajowych oraz europejskich ze szczególnym ze szczególnym uwzględnieniem Programów Wspólnotowych i Funduszy Strukturalnych UE.
9. Współpraca z kierownikami referatów urzędu i jednostkami organizacyjnymi miasta w celu pozyskania danych niezbędnych do opracowywania wniosków aplikacyjnych dla Urzędu.
10. Koordynacja realizacji projektów, które zostały wsparte ze źródeł pomocowych.
11. Merytoryczny nadzór nad sprawozdawczością dla instytucji krajowej lub zagranicznej współfinansującej projekt pomocowy miasta.
12. Nadzór nad rozliczeniem finansowym dla instytucji krajowej lub zagranicznej współfinansującej projekt pomocowy miasta.
Wymaganie konieczne (kwalifikacje zawodowe i doświadczenie):
Minimalne:
1. Ukończone studia wyższe,
2. Znajomość j. angielskiego na poziomie, co najmniej średnim,
3. Dobre umiejętności interpersonalne,
4. Umiejętność korzystania z komputera,
5. Praktyczna wiedza o zarządzaniu projektami,
Pożądane:
6. Doświadczenie w realizacji podobnych projektów
Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:
1. korzystanie z pełni praw publicznych,
2. niekaralność,
3. nieposzlakowana opinia,
4. wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. kopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
5. życiorys i list motywacyjny
Dokumenty należy składać / przesyłać w terminie:
Do dnia 14 czerwca 2007 pod adresem: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, adres: ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, z dopiskiem „Oferta pracy 10/07”
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do urzędu do podanego terminu.
Informacja do naboru na stanowisko
Informujemy, że na ww. stanowisko pracy zgłosiła się jedna osoba:
1. Skajewska Adriana zam. Milanówek
Sekretarz Miasta
Maria Górska
2007.06.20
Informacja o wynikach analizy ofert kandydatów na stanowisko
Informujemy, że w wyniku analizy dokumentów aplikacyjnych na w/w stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu.
Lp. Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania
1. Adriana Elżbieta Skajewska; Milanówek
Przewodnicząca Komisji Konkursowej
Maria Górska
Informacja o wynikach konkursu na kandydata na stanowisko
Podkowa Leśna, 25.06.2007 r.
Oferta 9/07
Informacja o wynikach konkursu na kandydata na stanowisko
Inspektora ds. planowania strategicznego i pozyskiwania zewnętrznych
środków finansowych.
Komisja konkursowa informuje, że w konkursie na kandydata na stanowisko Inspektora ds. planowania strategicznego i pozyskiwania zewnętrznych
środków finansowych wyłoniono Panią Adrianę Skajewską zamieszkałą w Milanówku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełnia wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu konkursowym.
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dużą wiedzą z zakresu zagadnień wymaganych na w/w stanowisko.
Przewodnicząca Komisji Konkursowej
Maria Górska
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.