Inwestycji
Podkowa Leśna, 15 listopada 2007
Ogłoszenie o wolnym stanowisku
Oferta pracy nr 16/07
BURMISTRZ MIASTA PODKOWA LEŚNA ZATRUDNI PRACOWNIKA
Na stanowisko: Główny Specjalista / Inspektor ds. Inwestycji
Cel stanowiska:
Przygotowanie inwestycji i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Wymiar:
Pełny etat.
Zakres zadań (główne obowiązki):
1. Analiza merytoryczna potrzeb inwestycyjnych.
2. Współpraca z projektantami w zakresie inwestycji, analiza opracowanych dokumentów.
3. Prowadzenie procedur przewidzianych ustawą prawo zamówień publicznych.
Wymaganie konieczne (kwalifikacje zawodowe i doświadczenie):
Minimalne:
1. Ukończone wyższe studia techniczne,
2. Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 3 lata pracy w samorządzie.
3. Znajomość:
• Prawa Budowlanego,
• KPA,
• Ustawy o Samorządzie Gminnym,
• Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Umiejętność korzystania z komputera,
Pożądane:
1. Dobre umiejętności interpersonalne,
2. Umiejętność pracy w zespole,
3. Odpowiedzialność.
Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:
1. korzystanie z pełni praw publicznych,
2. niekaralność,
3. nieposzlakowana opinia,
4. wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. kopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
5. życiorys i list motywacyjny.
Dokumenty należy składać / przesyłać w terminie:
Do dnia 29 listopada 2007 pod adresem: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, adres: ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, z dopiskiem „Oferta pracy nr 16/07”
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do Urzędu do podanego terminu.
Inne informacje:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć oryginały:
– świadectw pracy i dyplom ukończenia studiów (do wglądu),
– zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
– zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na okres próbny, a po upływie tego okresu, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy na zajmowanym stanowisku zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony.
Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wynikach analizy ofert kandydatów na stanowisko Głównego specjalisty/Inspektora ds. Inwestycji w Urzędzie Miasta Podkowa Leśna.
Oferta 16/07
Informacja o wynikach analizy ofert kandydatów na stanowisko
Głównego specjalisty/Inspektora ds. Inwestycji w Urzędzie Miasta Podkowa Leśna.
Informujemy, że w wyniku analizy dokumentów aplikacyjnych na w/w stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania niezbędne, określone w ogłoszeniu.
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Barbara Bogusz Brwinów
Przewodnicząca Komisji Konkursowej
Maria Górska
Informacja o wynikach konkursu na kandydata na stanowisko Głównego specjalisty/Inspektora ds. inwestycji w Urzędzie Miasta Podkowy Leśnej.
Oferta 16/07
Informacja o wynikach konkursu na kandydata na stanowisko
Głównego specjalisty/Inspektora ds. inwestycji w Urzędzie Miasta Podkowy Leśnej.
Komisja konkursowa informuje, że w konkursie na kandydata na stanowisko Głównego specjalisty/Inspektora ds. Inwestycji w Urzędzie Miasta w/w miasta wyłoniono Panią Barbarę Bogusz zamieszkałą w Brwinowie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełnia wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu konkursowym.
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dużą wiedzą z zakresu zagadnień wymaganych na w/w stanowisko.
Przewodnicząca Komisji Konkursowej
Maria Górska
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.