Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2014

Data dodania2013/11/29 - 12:30
Data składania oferty2013/12/09 - 10:00
Data otwarcia oferty2013/12/09 - 10:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2014
Ogłoszenie zamieszczono: 29.11.2013r.
Data składania ofert: 09.12.2013r. godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 09.12.2013r. godz. 10.15
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2014
Numer ogłoszenia :491802-2013; data zamieszczenia: 29.11.2013r.

Burmistrz Miasta Podkowy Leśnej ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usługi pn.:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2014 3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje zimowe utrzymanie nawierzchni ulic i chodników (wraz parkingami). 3.1 Pierwsza kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 18,44 km (w tym 3,08 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 18,44 km (w tym 3,08 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 3) odśnieżanie chodników i zatok parkingowych 16.640 m2 (w tym powiatowych 7.000 m2) - zgodnie z zał. 1b do umowy; 4) posypywanie piaskiem chodników i zatok parkingowych 16.640 m2 (w tym powiatowych 7.000 m2) - zał. 1b do umowy. 3.2 Druga kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 23,07 km - zgodnie z zał. 1c do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 23,07 km - zgodnie z zał. 1c do umowy. 3.3 Zimowe utrzymanie pasa drogowego dróg powiatowych będzie realizowane na żądanie Zamawiającego i według jego potrzeb, zgłoszonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub z części zakresu usługi (dotyczy pasa drogowego dróg powiatowych). 3.4 Utrzymanie zimowe dróg drugiej kolejności odśnieżania realizowane będzie wyłącznie na wyraźne polecenie Zamawiającego. Integralną część umowy stanowi oferta wraz z załącznikami o numerach 1a, 1b, 1c. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Odśnieżanie mechaniczne polegające na odgarnianiu /oczyszczeniu/ powierzchni jezdni ze śniegu pługami poprzez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową z usuwaniem warkoczy śnieżnych powstających podczas pracy pługu przy skrzyżowaniach ulic. 2. Wywóz nadmiar śniegu z miejsc gdzie nie ma możliwości formowania wałów, na żądanie Zamawiającego, w ramach ceny jednostkowej za usługę. Wykonawca zapewni miejsce składowania śniegu we własnym zakresie. 3. Posypywanie mechaniczne jezdni i chodników piaskiem będzie prowadzone celem nadania szorstkości nawierzchni lub likwidacji gołoledzi i oblodzeń (dopuszcza się warunkowo sypanie piaskiem z dodatkiem soli drogowej w stosunku 3:1). Piasek ma być równomiernie rozłożony na całej powierzchni ulicy. 4. Rozstawienie skrzynek ulicznych na piasek i systematyczne uzupełnianie w nich piasku oraz zdjęcie skrzynek po sezonie zimowym. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje także uprzątnięcie piasku z ulic, chodników i zatok parkingowych po sezonie zimowym. 6. Utrzymywanie w należytym stanie miejsc (o szczególnym znaczeniu komunikacyjnym) takich jak: ostre zakręty, chodniki, drogi przy szkołach i przedszkolu, zjazdy i skrzyżowania z liniami WKD. 7. W wyjątkowych wypadkach prace obejmować będą skrzyżowania dróg wojewódzkich i powiatowych wskazane przez przedstawiciela Urzędu Miasta. 8. Odśnieżanie i posypywanie dróg piachem należy rozpocząć w takim czasie od wystąpienia opadów śniegu, tak aby utrzymać przejezdność i bezpieczeństwo ruchu. W przypadku wieczornych i nocnych opadów śniegu odpowiednio wcześniej aby umożliwić przejezdność głównych ulic od godziny szóstej rano. O rozpoczęciu prac należy poinformować Zamawiającego. 9. Wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów własnych. 10. Przedstawienie przez Wykonawcę protokołu z wykonanych robót raz dzienne (w dniu następującym po dniu wykonania prac) - zgodnie z załącznikami 1a, 1b, 1c. Nie złożenie protokołu skutkuje nie uznaniem robót. 11. Zakres i kolejność prac podlega koordynacji ze strony przedstawicieli Urzędu Miasta. 12. W trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się nie zniszczyć chodników. 13. Wykonawca odpowiada za wszelkie zdarzenia wynikające z niewłaściwego wykonania obowiązków bez względu na zakres i stopień niewłaściwego zrealizowania zadań w stosunku do osób trzecich..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)..
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Do tego typu działalnosci przepisy nie wymagają szczególnych uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: - do tego typu działalności przepisy prawa nie wymagają szczególnych uprawnień. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze tj. zimowe utrzymanie dróg, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze tj. zimowe utrzymanie dróg - załącznik nr 3 do oferty załączony do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w.w zamówienia zostały wykonane należycie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują następującym sprzętem do realizacji zamówienia: - piaskarki min. 1 szt., - pługi min. 1 szt., - sprzęt do wywozu nadmiaru śniegu min. 1 szt., - mikrociągnik do odśnieżania chodników 1 szt. - Wykonawca sporządzi wykaz sprzętu do realizacji zamówienia - załącznik nr 2 do oferty załączony do niniejszej SIWZ.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiajacy nie przewiduje szczególnych wymagań.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiajacy nie przewiduje szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy moze nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie ale tylko z uwzgladnieniem art. 144 ustawy uzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwumbip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pokój 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA!!! KRYTERIUM OCENY OFETR: NAJNIŻSZA CENA ZA DANĄ CZYNNOŚĆ. Szczegółowy opis sposobu obliczenia ceny określony zastał w pkt XV SiWZ.Szczegłowe kryteria i sposób oceny ofert zostały określone w pkt XVII SIWZ. SZCZEGŁOWY SPOSÓB OBLICZANIA CENY I PUNKTACJA ZA KAŻDĄ CZYNNOŚĆ OKREŚLONE ZOSTAŁY W PUNKCIE XVII SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

OGŁOSZENIE

SIWZ (+załączniki oraz wzór umowy)

Załączniki do umowy

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content