ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W ROKU 2013

Data dodania2012/12/10 - 14:20
Data składania oferty2012/12/08 - 9:00
Data otwarcia oferty2012/12/18 - 9:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W ROKU 2013
Numer ogłoszenia: 260839 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W ROKU 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2013 3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje zimowe utrzymanie nawierzchni ulic i chodników (wraz parkingami). 3.1 Pierwsza kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 16,80 km (w tym 3,1 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 16,80 km (w tym 3,1 km dróg powiatowych) - zgodnie z zał. 1a do umowy; 3) odśnieżanie chodników i zatok parkingowych 15 560 m2 (w tym powiatowych 6 500 m2) - zgodnie z zał. 1b i 1d do umowy; 4) posypywanie piaskiem chodników i zatok parkingowych 15 560 m2 (w tym powiatowych 6 500 m2) - zał. 1b do umowy. 3.2 Druga kolejność odśnieżania obejmuje: 1) odśnieżanie dróg 23,80 km - zgodnie z zał. 1c do umowy; 2) posypywanie piaskiem dróg 23,80 km - zgodnie z zał. 1c do umowy. 3.3 Zimowe utrzymanie pasa drogowego dróg powiatowych będzie realizowane na żądanie Zamawiającego i według jego potrzeb, zgłoszonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub z części zakresu usługi (dotyczy pasa drogowego dróg powiatowych). 3.4 Utrzymanie zimowe dróg drugiej kolejności odśnieżania realizowane będzie wyłącznie na wyraźne polecenie Zamawiającego. Integralną część umowy stanowi oferta wraz z załącznikami o numerach 1a, 1b, 1c, 1d..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Do tego typu działalności przepisy prawa nie wymagają szczególnych uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze tj. zimowe utrzymanie dróg, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze tj. zimowe utrzymanie dróg - na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w.w zamówienia zostały wykonane należycie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - dysponują następującym sprzętem do realizacji zamówienia: - piaskarki min. 1 szt., - pługi min. 1 szt., - sprzęt do wywozu nadmiaru śniegu min. 1 szt., - mikrociągnik do odśnieżania chodników 1 szt. - Wykonawca sporządzi wykaz sprzętu do realizacji zamówienia - załącznik nr 2 do oferty załączony do niniejszej SIWZ;
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie przewiduje szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie ale tylko z uwzględnieniem art. 144 ustawy pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwumbip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pokój 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA!!! KRYTERIUM OCENY OFERT: NAJNIŻSZA CENA ZA DANĄ CZYNNOŚĆ. Szczegółowy opis sposobu obliczenia ceny określony został w pkt XV SIWZ. Szczegółowe kryteria i sposób oceny ofert zostały określone w pkt XVII SIWZ. SZCZEGÓŁOWY SPOSÓB OBLICZANIA CENY I PUNKTACJA ZA KAŻDĄ CZYNNOŚĆ OKREŚLONE ZOSTAŁY W PUNKCIE XVII SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ i wzór umowy

Załączniki

Wybór najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content