Wykonanie usługi polegającej na wyposażeniu stacji uzdatniania wody przy ul. Warszawskiej i pomp głębinowych w Parku Krajobrazowym w Podkowie Leśnej w agregaty prądotwórcze z automatycznym awaryjnym włączaniem, w obudowie chroniącej przed włamaniem i działaniem warunków atmosferycznych

Data dodania2009/10/20 - 14:50
Data składania oferty2009/10/28 - 10:00
Data otwarcia oferty2009/10/28 - 10:15
StatusRozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia oferty2009/11/03 - 0:00

Opis rostrzygnięcia:

Podkowa Leśna, dn. 03.11.09 r. ZP.341-11/2009 ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA Urząd Miasta Podkowa Leśna uprzejmie informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn: Wyposażenie stacji uzdatniania wody przy ul. Warszawskiej i pomp głębinowych w Parku Krajobrazowym w Podkowie Leśnej w agregaty prądotwórcze z automatycznym awaryjnym włączaniem, w obudowie chroniącej przed włamaniem i działaniem warunków atmosferycznych zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) tj. „cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email

Opis przetargu:

Wyposażenie stacji uzdatniania wody przy ul. Warszawskiej i pomp głębinowych w Parku Krajobrazowym w Podkowie Leśnej w agregaty prądotwórcze z automatycznym awaryjnym włączaniem, w obudowie chroniącej przed włamaniem i działaniem warunków atmosferycznych

Numer ogłoszenia: 366310 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. (022) 759-21-01 , fax (022) 758-90-03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi polegającej na wyposażeniu stacji uzdatniania wody przy ul. Warszawskiej i pomp głębinowych w Parku Krajobrazowym w Podkowie Leśnej w agregaty prądotwórcze z automatycznym awaryjnym włączaniem, w obudowie chroniącej przed włamaniem i działaniem warunków atmosferycznych
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na usługę składają się:
1) dobór rodzaju i typu agregatów oraz projekty techniczne montażu agregatów prądotwórczych wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej w stacji uzdatniania wody przy ul. Warszawskiej i pomp głębinowych w Parku Krajobrazowym w Podkowie Leśnej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami,
2) dostawa agregatów prądotwórczych na miejsce montażu,
3) wykonanie posadowienia agregatów,
4) podłączenie agregatów do sieci elektrycznej wraz z rozruchem technologicznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 31100000-7
51110000-6
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie robót 22.12.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty.
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymieniony odpis.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej oraz który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymienione uprawnienia kierownika robót oraz zaświadczenia.

3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami :
a. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy – w formularzu oferty,
b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:
zał. nr 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 2. kopie uprawnień i zaświadczeń osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia,

zał. nr 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

zał. nr 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy.

Część IV SIWZ - Wzór umowy należy parafować na każdej stronie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 r. do godz. 10.00,
miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

siwz

wzór umowy

Podkowa Leśna, dn. 03.11.09 r.

ZP.341-11/2009

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Urząd Miasta Podkowa Leśna uprzejmie informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn:

Wyposażenie stacji uzdatniania wody przy ul. Warszawskiej i pomp głębinowych w Parku Krajobrazowym w Podkowie Leśnej w agregaty prądotwórcze z automatycznym awaryjnym włączaniem, w obudowie chroniącej przed włamaniem i działaniem warunków atmosferycznych

zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) tj. „cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content