UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2012 ROKU

Data dodania2011/12/21 - 16:20
Data składania oferty2011/12/29 - 9:00
Data otwarcia oferty2011/12/29 - 9:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2012 ROKU
Numer ogłoszenia: 340617 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www. podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE ZIELENI I SPRZĄTANIE MIASTA PODKOWA LEŚNA W 2012 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający zleca realizację wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania następujących zadań:
• Sprzątanie miasta w okresie zimowym od dnia podpisania umowy do 28.02.2012 r. oraz od 01.11.2012 r. do 31.12.2012 r.
Sprzątanie miasta w okresie zimowym, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac:
a) opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie (zamiatanie i grabienie) terenu wokół koszy (ok. 94 koszy na terenie całego miasta) w dniach od poniedziałku do piątku do godz. 730, w soboty do godz. 1200,
b) sprzątanie pasa drogowego ulic: Brwinowskiej i Jana Pawła II – raz w tygodniu (piątek) rano do godziny 8.00 (w sytuacji gdy warunki atmosferyczne na to nie pozwalają, praca ta powinna być wykonana tego samego dnia w późniejszych godzinach lub następnego dnia).
c) sprzątanie pasa drogowego ulic: Jeleniej, Lipowej, Lilpopa, Parkowej, Wschodniej, Króliczej, Kościelnej, Kwiatowej (bez nieutwardzonego odcinka od Parkowej do Paproci), Paproci (odc. asfaltowy), Bukowej, Akacjowej, Modrzewiowej, Słowiczej, Sienkiewicza, Zachodniej, Gołębiej, Głównej, Myśliwskiej, Lotniczej, Błońskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Wrzosowej, Bluszczowej, Helenowskiej (Słowiczej do Brwinowskiej), Miejskiej (przy poczcie), Jaworowej, Topolowej, Kasztanowej, Klonowej, Świerkowej, Orzechowej, Wiewiórek (na odcinku od Jeleniej do Jeża), Reymonta (na odcinku Jana Pawła II do Ejsmonta) – raz w miesiącu do 15 każdego miesiąca (ulice zaznaczone na załączonej mapie). Termin uzgodniony z pracownikiem urzędu .

Sprzątanie pasa drogowego będzie polegało na zbieraniu śmieci, liści, czyszczeniu jezdni i zatok postojowych oraz zamiataniu chodników, oczyszczaniu krawężników z ziemi i wrastającej darni, czyszczeniu kamieni z pobocza (ulice zaznaczone na załączonej mapie). Zgrabione liście i śmieci należy natychmiast wywieźć. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi.

d) Wywóz śmieci z cmentarza komunalnego raz w tygodniu w piątek do godz. 1200 wraz ze sprzątaniem terenu wokół śmietników. Wykonawca zapewni na stałe jeden estetyczny kontener.
Przed świętami i w okresie świątecznym podstawienie dodatkowych dwóch dużych kontenerów - usytuowanie należy uzgodnić z pracownikiem urzędu.

• Sprzątanie miasta w okresie wiosenno - letnim od 01.03.2012 r. do 31.10.2012r.
Sprzątanie miasta w okresie wiosenno - letnim, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac:
a) opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie (zamiatanie i grabienie) terenu wokół koszy (ok. 94 koszy na terenie całego miasta) w dniach od poniedziałku do piątku do godz. 730, w soboty do godz. 1200,
b) sprzątanie pasa drogowego ulic: Brwinowskiej, Jana Pawła II – dwa razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) rano do godziny 8.00 (w sytuacji gdy warunki atmosferyczne na to nie pozwalają, praca ta powinna być wykonana tego samego dnia w późniejszych godzinach lub następnego dnia),
c) sprzątanie pasa drogowego ulic: Jeleniej, Lipowej, Lilpopa (na odcinku od Jan Pawła II do Kwietniowej), Parkowej, Wschodniej, Króliczej, Kościelnej, Kwiatowej (od Lilpopa do Paproci), Bukowej (na docinku od Granicznej do Lipowej), Akacjowej (na odcinku od Świerkowej do Wschodniej), Modrzewiowej, Słowiczej, Sienkiewicza, Zachodniej, Gołębiej, Głównej, Myśliwskiej, Lotniczej, Błońskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Wrzosowej, Bluszczowej, Wiewiórek (na odcinku od Jeleniej do Jeża), Helenowskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Reymonta (na odcinku Jana Pawła II do Ejsmonda) - dwa razy w miesiącu do 15 i 30 każdego miesiąca (ulice zaznaczone na załączonej mapie). Termin należy uzgodnić z pracownikiem urzędu.

Sprzątanie pasa drogowego będzie polegało na zbieraniu śmieci, liści, czyszczeniu jezdni i zatok postojowych oraz zamiataniu chodników, oczyszczaniu krawężników z ziemi i wrastającej darni, czyszczeniu kamieni z pobocza (ulice zaznaczone na załączonej mapie). Zgrabione liście i śmieci należy natychmiast wywieźć.
Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi.

d ) wywóz śmieci z cmentarza komunalnego raz w tygodniu w piątek do godz. 1200 wraz ze sprzątaniem terenu wokół śmietników. Wykonawca zapewni na stałe jeden estetyczny kontener.
Przed świętami i w okresie świątecznym podstawienie dodatkowych dwóch dużych kontenerów - usytuowanie należy uzgodnić z pracownikiem urzędu.

• Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno - letnim od 01.04.2012 r. do 30.09.2012 r.
Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno - letnim, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac:
a) koszenie trawy i chwastów - zgodnie z harmonogramem ustalonym przez pracowników urzędu miasta - dwa razy w miesiącu, dotyczy obszaru trzech parków: P1 (Plac Przyjaźni Polsko – Węgierski), P2 (Ogród Matki i Dziecka), P3 (Park Miejski) (zaznaczonych na załączonej mapie) oraz ciągów zieleni wzdłuż ulic: Brwinowskiej, Jana Pawła II, Lipowej, Głównej, Myśliwskiej, Sienkiewicza, Jeleniej, Gołębiej, Słowiczej, Lilpopa, Kościelnej, Lotniczej, Błońskiej na odcinku Słowicza - Brwinowska, Bukowej (na docinku od Granicznej do Lipowej), Helenowskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej).

Skoszoną trawę i liście należy zgrabić i natychmiast wywieźć. W miesiącu kwietniu zamiast koszenia wyżej wymienione ciągi zieleni należy wygrabić i wywieść wygrabioną trawę oraz liście. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi.

b) ponadto w ulicach Jana Pawła II, ul. Lotniczej, ul. Głównej (przy parkingu koło przedszkola) pielęgnacja ciągów będzie polegała na:
- systematycznym usuwaniu chwastów,
- czyszczeniu kamyków wzdłuż ulic,
- nawożeniu co najmniej dwa razy w roku (nawóz dostarczany przez pracowników Urzędu Miasta),
- podlewaniu po okresie trzech bezdeszczowych dni o temperatura powyżej 28°C (wodę dostarcza Wykonawca),
- formowaniu roślin zgodnie z harmonogramem i zaleceniami podanymi przez pracowników Urzędu Miasta,
c) strzyżeniu żywopłotów wzdłuż ulic: Brwinowskiej, Lipowej raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem podanym przez pracowników Urzędu Miasta).
Ścięte odrosty należy natychmiast wywozić. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi.

• W zależności od warunków atmosferycznych trzy razy w roku na polecenie pracownika urzędu należy zgrabić i wywieźć liście z dwóch parków P-1 (Plac Przyjaźni Polsko – Węgierskiej) i P-2 (Ogród Matki i Dziecka). Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi.

• Przez cały okres trwania umowy :

a) Interwencyjny wywóz w okresie trwania umowy 180 m3 nieczystości stałych (dotyczy wywozu nieczystości z terenu działek miejskich niezabudowanych zgromadzonych w workach).
b) Interwencyjny wywóz bioodpadów (liści, gałęzi itp.) w okresie trwania umowy w
ilości 700 m3 z terenu miasta.
c) Wywóz w okresie trwania umowy 800 szt. 110 l pojemników z nieczystościami stałymi z domów komunalnych.
d) Wycinaka drzew – wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem drewna (grubizna - do rodzin wskazanych przez OPS, tartaku lub innego miejsca wskazanego przez Zmawiającego), Uprzątnięcie i zabranie gałęzi na koszt Wykonawcy.
- śr. pnia (przy podstawie) od 11cm do 20cm – 20 szt.
- śr. pnia (przy podstawie) od 21cm do 40cm - 60 szt.
- śr. pnia (przy podstawie) od 41cm do 60cm - 50 szt.
- śr. pnia (przy podstawie) od 61cm do 100cm – 15 szt.
- śr. pnia (przy podstawie) powyżej 100 cm – 5 szt.
e) Pielęgnacja drzew
(usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, oczyszczanie ubytków, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy. - śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) do 26cm - 90 szt.
- śr. pnia (na wys. 1,3m od podstawy) od 26cm do 50 cm – 150 szt.
- śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) od 51cm do 100 cm – 80 szt.
- śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) powyżej 100 cm – 10 szt.
f) Karczowanie lub frezowanie pni po ściętych drzewach
na głębokość do 40 cm z wywiezieniem karp, urobku na wysypisko z którym Wykonawca posiada zawartą umowę.
- śr. pnia ( przy podstawie)do 26 cm - 25 szt.
- śr. pnia (przy podstawie) od 26 cm do 50 cm – 20 szt.
- śr. pnia (przy podstawie) od 51 cm do 100 cm – 20 szt.
- śr. pnia (przy podstawie) powyżej 100 cm – 8 szt.
g) Wykonanie wiązań w koronie lub w pniu drzewa (razem z materiałem)
- wiązanie sztywne – 2 szt.
- wiązanie opasowe – 8 szt.
- wiązanie w trójkąt – 8 szt.

1. Wykonawca załatwia wszelkie formalności w Zakładzie Energetycznym Warszawa - Teren Dystrybucja Sp. z o.o. Rejon Energetyczny Pruszków ul. Waryńskiego 4/6, 05-800 Pruszków, związane z wyłączeniem prądu na czas wykonywanych cięć gałęzi drzew, wycinki drzew lub wykonywaniu wiązań w koronie lub pniu drzewa w sąsiedztwie napowietrznych linii energetycznych.
2. W zakresie wycinki i pielęgnacji drzew, karczowania i frezowania pni wykonaniu wiązań - Zamawiający będzie każdorazowo wskazywał Wykonawcy wymagany zakres prac i termin wykonania. Każde polecenie będzie zakończone protokołem odbioru prac podpisanym przez obie strony.
3. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należyta starannością, zgodnie ze sztuka ogrodniczą i przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac.
4. Wykonawca usługi oświadcza, że posiada niezbędne kwalifikacje i odpowiednie środki techniczne potrzebne do realizacji robót objętych niniejszą umową.
5. Wykonawca usługi oświadcza, że posiada wymagane obowiązującym prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wykonywanych usług jak również zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów komunalnych.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu i zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować teren objęty wykonaniem usługi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9, 90.51.20.00-9, 90.52.43.00-9, 90.61.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) - zgodnie pkt X siwz.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
b. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów wydane przez Starostwo Powiatowe.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze tj. związanych ze sprzątaniem miast i pielęgnacją zieleni miejskiej, potwierdzone referencjami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze tj. związanych ze sprzątaniem miast i pielęgnacją zieleni miejskiej, - na załączniku nr 1 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują następującym sprzętem do realizacji zamówienia: - samochód dostawczy 2 szt. - zamiatarka 1 szt. - ciągnik z osprzętem 1 szt. - koparko - ładowarka 1 szt. - podkaszarki 3 szt. - kosiarki z koszem 2 szt. - nożyce mechaniczne do ciecia żywopłotu 1 szt. - piły mechaniczne 2 szt. - rębarka do gałęzi 1 szt. oraz innym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia. - Wykonawca sporządzi wykaz sprzętu do realizacji zamówienia - na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ;
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - min. 2 kierowców z uprawnieniami do kierowania pojazdów mechanicznych kategorii C, - osobami/osobą posiadającymi wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, ogrodnik, architekt krajobrazu) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej lub osobę/y posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni wysokiej, - osobę/y posiadającą uprawnienia wymagane Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. - Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami - - na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ; - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia, że wszystkie wymagane osoby (wyżej wymienione), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają właściwe uprawnienia i zaświadczenia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena za daną czynność i zgodnie z punktacją określoną w pkt XVII siwz.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwumbip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pokój 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011r. godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
UWAGA!!! KRYTERIUM OCENY OFERT: NAJNIŻSZA CENA ZA DANĄ CZYNNOŚĆ. Szczegółowe kryteria i sposób oceny ofert zostały określone w pkt XVII SIWZ.
SZCZEGÓŁOWY SPOSÓB OBLICZANIA CENY I PUNKTACJA ZA KAŻDĄ CZYNNOŚĆ OKREŚLONE ZOSTAŁY W PUNKCIE XVII SIWZ.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów - zgodnie z pkt XVII SIWZ:
o sprzątanie miasta w okresie zimowym od dnia podpisania umowy do 28.02.2011 r. oraz 01.11.2011 r. do 31.12.2011 r. - z formularza ofertowego punkt 1 - max 11 pkt;
o sprzątanie miasta w okresie wiosenno-letnim od 01.03.2011 r. do 31.10.2011 r. - z formularza ofertowego - punkt 2 - max 21 pkt;
o utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno - letnim od 01.04.2011 r. do 30.09.2011 r. - z formularza ofertowego - punkt 3 - max 28 pkt;
o zgrabienie i wywiezienie liści z dwóch parków P-1 (Plac Przyjaźni Polsko -Węgierskiej) i P-2 (Ogród Matki i Dziecka) - punkt 4 - max 7 pkt;
o wywóz w okresie trwania umowy 700 m3 liści i bio-odpadów - z formularza ofertowego - punkt 5 - max 5 pkt;
o interwencyjny wywóz w okresie trwania umowy 180 m3 nieczystości - z formularza ofertowego - punkt 6 - max 2 pkt;
o wywóz 800 szt. 110 l pojemników w okresie trwania umowy, nieczystości stałych z domów komunalnych - z formularza ofertowego - punkt 7 - max 12 pkt;
o wycinka drzew - z formularza ofertowego suma kwot liczonych od punktu 8 do 12 - max 4 pkt;
o pielęgnacja drzew - z formularza ofertowego suma kwot liczonych od punktu 13 do 16 - max 5 pkt;
o karczowanie i frezowanie drzew - z formularza ofertowego suma kwot liczonych od punktu 17 do 20 - max 3 pkt;
o wykonanie wiązań w koronie lub w pniu drzewa - z formularza ofertowego suma kwot liczonych od punktu 21 do 23 - max 2 pkt..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SIWZ

Wzór umowy

Zał nr 1a - sprzątanie miasta

Zał nr 1b - sprzątanie miasta

Zał nr 2a - ciągi zieleni

Zał nr 2b - ciągi zieleni

Wybór najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content