REMONT UL. WIEWIÓREK NA ODCINKU OD TORÓW WKD DO UL. ZAMKOWEJ W PODKOWIE LEŚNEJ wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót

Data dodania2010/06/17 - 11:05
Data składania oferty2010/07/05 - 11:00
Data otwarcia oferty2010/07/05 - 11:15
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

Podkowa Leśna: Remont ul. Wiewiórek na odcinku od torów WKD do ul. Zamkowej w Podkowie Leśnej wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót.
Numer ogłoszenia: 171650 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Wiewiórek na odcinku od torów WKD do ul. Zamkowej w Podkowie Leśnej wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Wiewiórek na odcinku od torów WKD do ul. Zamkowej w Podkowie Leśnej wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z następującymi dokumentami: 1. projektem remontu ul. Wiewiórek na odc. od torów WKD do ul. Zamkowej, 2. przedmiarami robót nr 1 i nr 2, 3. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 4. wzorem umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.33.30-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5, 45.11.27.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);

III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 5 zamówienia odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia (w których wartość wykonanych poszczególnych zamówień wynosi minimum 200 000,00 zł) potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu (referencje). - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia tzn. przebudowy (budowy) dróg - roboty drogowe polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznej i ułożeniu kostki brukowej - wypełniając załącznik nr 1 do formularza oferty. - Wykonawca załączy referencje potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej oraz który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. - Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymienione oświadczenie o posiadanych uprawnieniach kierownika robót oraz zaświadczenia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 200 000,00 zł. - Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwumbip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, pok.12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

Wzór umowy

Dokumentacja techniczna (*.zip)

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Ogłoszenie o zawarciu umowy

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA – WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Podkowa Leśna, dn. 13.07.2010 r.

ZP.341-6/2010

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA – WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity z późn. zm.)

Burmistrz Miasta Podkowa Leśna uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.:

Remont ul. Wiewiórek na odcinku od torów WKD do ul. Zamkowej w Podkowie Leśnej wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót.

Została wybrana oferta najkorzystniejsza złożona przez:

P.P.H.U. „EFEKT” Sp. z o.o.
BUDOWA I NAPRAWA DRÓG
02-495 Warszawa, ul. Szomańskiego 8

Cena oferty brutto 524 600,00 zł

Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych) na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu złożono 6 ofert:

Nr oferty: 1
SASBUD Kamil Sasin
05-822 Milanówek, ul. Chopina 24
Biuro: 01-459 Warszawa, ul. Górczewska 179a

Cena brutto [zł]: 552 191,16
Punkty uzyskane: 95,00

Nr oferty: 2
Konsorcjum firm:
Lider: POL-DRÓG WARSZAWA Sp. z o.o.
01-998 Warszawa, ul. Arkuszowa 7
Partner: POL-DRÓG OLEŚNICA Sp. A.
56-400 Oleśnica, Cieśle 44

Cena brutto [zł]: 650 665,91
Punkty uzyskane: 80,63

Nr oferty: 3
Konsorcjum firm:
Lider: „ADROG” Sp. z o.o.
03-289 Warszawa, ul. Ostródzka 213
Partner: Z. U. B. „ADROG” Sp. j.
Adam Dybcio, Eugenia Dybcio
00-388 Warszawa, ul. Dobra 6 m 14

Cena brutto [zł]: 605 951,61
Punkty uzyskane: 86,57

Nr oferty: 4

MABAU POLSKA Sp. z o.o.
Szymanów 9K, 05-532 Baniocha

Cena brutto [zł]: 634 320,18
Punkty uzyskane: 82,70

Nr oferty: 5
P.P.H.U. „EFEKT” Sp. z o.o.
BUDOWA I NAPRAWA DRÓG
02-495 Warszawa, ul. Szomańskiego 8

Cena brutto [zł]: 524 600,00
Punkty uzyskane: 100,00

Nr oferty: 6
P.H.U. Transport – Sprzęt – Roboty Drogowe
Zenon Pietruszka
05-800 Pruszków, ul. Lipowa 9 m 29

Cena brutto [zł]: 550 187,55
Punkty uzyskane: 95,35

Umowa na wykonanie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp - zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content