PRZEBUDOWA UL. WSCHODNIEJ (NA ODCINKU OD UL. BUKOWEJ DO WKD) oraz UL. KRÓLICZEJ (OD WKD DO UL. SARNIEJ) W PODKOWIE LEŚNEJ

Data dodania2009/03/23 - 12:00
Data składania oferty2009/04/15 - 10:00
Data otwarcia oferty2009/04/15 - 10:15
StatusRozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia oferty2009/04/27 - 0:00

Opis rostrzygnięcia:

Podkowa Leśna, 07.05.2009 r. ZP. 341-2 /2009 OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY Burmistrz Miasta Podkowa Leśna uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Przebudowa ul. Wschodniej (na odcinku od ul. Bukowej do WKD) oraz ul. Króliczej (od WKD do ul. Sarniej) w Podkowie Leśnej. w dniu 07.05.2009 r. została zawarta umowa nr GMiI.GL.342- 6 /2009 z firmą: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWO – BUDOWLANYCH I PORZĄDKOWYCH Hanna Mamińska ul. Kępińska 1, 05-840 Brwinów Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 139594 – 2009

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email

Opis przetargu:

PRZEBUDOWA UL. WSCHODNIEJ (NA ODCINKU OD UL. BUKOWEJ DO WKD) oraz UL. KRÓLICZEJ (OD WKD DO UL. SARNIEJ) W PODKOWIE LEŚNEJ

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. (022) 759-21-01 , fax (022) 758-90-03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Wschodniej (na odcinku od ul. Bukowej do WKD) oraz ul. Króliczej (od WKD do ul. Sarniej) w Podkowie Leśnej
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z następującymi dokumentami:
1. projektem przebudowy wyżej wymienionych fragmentów ulic z uwzględnieniem rysunków zamiennych,
2. przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym,
3. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
4. wzorem umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9, 45111200-0, 45233300-2, 45233100-0, 45233000-9, 45233252-7, 45111240-02
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do 31.08.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymieniony odpis (jako zał. nr 3 do oferty).
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu.
- Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - robót odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia tzn. przebudowy (budowy) dróg – wypełniając załącznik nr 1 do formularza oferty.
- Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie (jako zał. nr 3).
b) dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej oraz który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów (jako zał. nr 4 do oferty), które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia.
- Wykonawca dołączy do oferty (jako zał. nr 5) wyżej wymienione uprawnienia kierownika robót oraz zaświadczenia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami :
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy – w formularzu oferty,
2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:
zał. nr 1. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. przebudowy (budowy) dróg,
zał. nr 2. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie,
zał. nr 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia,
zał. nr 5. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia,
zał. nr 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 8. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 9. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 r. godz. 10.00,
miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

siwz

wzór umowy

Dokumentacja:

opis_techniczny

przedmiar

specyfikacja_techniczna

rys 1_1

rys 1_2

rys 2_1

rys 2_2

rys 3_1

rys 3_2

rys 4_1 zam

rys 4_2 zam

rys 5_1 zam

rys 5_2 zam

Pytanie nr 1
Czy w pozycji dotyczącej podbudowy z kruszywa łamanego Inwestor dopuszcza zastosowanie gruzu betonowego kruszonego?

Pytanie nr 2
Czy Inwestor dopuszcza użycie betonu kruszonego do wykonania podbudowy na jezdni, wjazdach oraz chodniku?

Odpowiedź na pytanie nr 1 i nr 2
Zgodnie z dokumentacją projektową – podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego.

Pytania nr 3
a. Jaki kolor kostki brukowej należy przyjąć do wyceny?
b. Jakie krawężniki należy uwzględnić w wycenie?

Odpowiedź na pytania nr 3
a. Zamawiający przewiduje kostkę brukową na chodnikach i jezdni koloru szarego.
b. Należy przyjąć zgodnie z dokumentacją – krawężnik betonowy.

Podkowa Leśna, dn. 27.04.2009 r.

ZP.341-2/2009

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA – WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity z późn. zm.)

Burmistrz Miasta Podkowa Leśna uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.:

Przebudowa ul. Wschodniej (na odcinku od ul. Bukowej do WKD) oraz ul. Króliczej (od WKD do ul. Sarniej) w Podkowie Leśnej

Została wybrana oferta najkorzystniejsza złożona przez:

ZAKŁAD ROBÓT DROGOWO – BUDOWLANYCH I PORZĄDKOWYCH
Hanna Mamińska
ul. Kępińska 1, 05-840 Brwinów

Cena oferty brutto: 652 700,00 zł

Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych) na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. cena -100%.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu złożono 15 ofert:

Oferta nr 1
SAS-BUD Kamil Sasin
ul. Górczewska 179a, 01-459 Warszawa

Zgodnie z art. 26 ust. 3 Wykonawca został wezwany do uzupełnienia brakujących dokumentów do dnia 24.04.09 r. Dokumenty te nie zostały dostarczone w powyższym terminie.
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 oferta nr 1 została odrzucona.

Oferta nr 2
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWO – BUDOWLANYCH I PORZĄDKOWYCH
Hanna Mamińska
ul. Kępińska 1, 05-840 Brwinów

Ilość punktów oferty nr 2 wynosi 10000 pkt.

Oferta nr 3
„BUD-BRUK” Zakład Robót Drogowych
ul. Warzywna 16, 05-800 Pruszków
z siedzibą Piastów ul. Nowakowskiego 2a

Ilość punktów oferty nr 3 wynosi 8734 pkt.

Oferta nr 4
„RAD-MAR” Marek Wieteska
Domaniewek II-18, 05-840 Brwinów

Ilość punktów oferty nr 4 wynosi 8015 pkt
Oferta nr 5
Przedsiębiorstwo Budowlano-Telekomunikacyjne MBT Sp. z o.o.
ul. Okólna 43a/43b, 05-270 Marki

Ilość punktów oferty nr 5 wynosi 9829 pkt.

Oferta nr 6
„PLANETA” Sp. z o.o.
ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa

Ilość punktów oferty nr 6 wynosi 6724 pkt.

Oferta nr 7
„ARHEN” s. c.
H. Kowalczyk B. Kowalczyk A. Kowalczyk
ul. Klonowa 2, 05-825 Grodzisk Maz.

Zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp stwierdzonych przez zamawiającego omyłek nie da się poprawić nie powodując istotnych zmian w treści oferty.
W związku z powyższym na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp ofertę zawierającą błędy w obliczeniu ceny Zamawiający odrzuca.

Oferta nr 8
INŻYNIERIA BUDOWLANA inż. Marek Tarnowski
ul. Dworcowa 15, 05-820 Piastów

Ilość punktów oferty nr 8 wynosi 7501 pkt.

Oferta nr 9
Król Józef Zbigniew
USŁUGI BRUKARSKIE BUDOWA DRÓG
ul. Polna 25a, 05-816 Opacz Kolonia

Ilość punktów oferty nr 9 wynosi 8611 pkt.

Oferta nr 10
TIGNAR Barbara F. Ciesielska
ul. Mozarta 2/507, 02-736 Warszawa

Ilość punktów oferty nr 10 wynosi 7205 pkt.

Oferta nr 11
DOMBRUK Tomasz Bończak
ul. Kusocińskiego 28, 05-850 Ożarów Mazowiecki

Ilość punktów oferty nr 11 wynosi 9816 pkt.

Oferta nr 12
BIT BRUK Anna Winnicka
ZAKŁAD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ
ul. 1-go Maja 28, 96-515 Teresin

Ilość punktów oferty nr 12 wynosi 7665 pkt.

Oferta nr 13
WARBUD Sp. z o.o.
WARSZAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUD-MONTAŻOWE
Al. Krakowska 264, 02-210 Warszawa

Ilość punktów oferty nr 13 wynosi 6725 pkt.

Oferta nr 14
„SAROM” Roman Łokuciejewski
ul. P. Wysockiego 20 m 183
03-388 Warszawa

Ilość punktów oferty nr 14 wynosi 9151 pkt.

Oferta nr 15
GRANAR Sp. z o.o.
ul. Sady Żoliborskie
01-770 Warszawa

Zgodnie z art.26 ust.3 Wykonawca został wezwany do uzupełnienia brakujących dokumentów do dnia 24.04.09 r. Dokumenty te nie zostały dostarczone w powyższym terminie.
Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 oferta nr 15 została odrzucona.

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content