Kontynuacja budowy sali sportowej i rozbudowy budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej ” – część II (sala sportowa)

Data dodania2012/07/09 - 16:38
Data składania oferty2012/07/24 - 10:00
Data otwarcia oferty2012/07/24 - 10:30
StatusRozstrzygnięte

Opis przetargu:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Burmistrz Miasta Podkowa Leśna

na podstawie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), ogłasza przetarg nieograniczony

„Na kontynuację budowy sali sportowej i rozbudowy budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej ” - część II (sala sportowa)
Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 9 lipca 2012 r. pod nr 149331-2012

1. Nazwa i adres Zamawiającego
MIASTO PODKOWA LEŚNA, UL. AKACJOWA 39/41, 05-807 PODKOWA
LEŚNA
REGON: 000527138; NIP: 534-14-65-599;
tel. (0-22) 759-21-01; fax (0-22) 758-90-03;
e-mail: urzadmiasta@podkowalesna.pl

2. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

3. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać na wniosek zainteresowanego w siedzibie Zamawiającego lub pobrać ze strony internetowej www.archiwumbip.podkowalesna.pl

4. Określenie przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na kontynuacji budowy sali sportowej i rozbudowy budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej - część II (sala sportowa).
Symbol CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
Zamówienie niniejsze dotyczy sali sportowej i składa się z następujących elementów:
- roboty budowlane
- instalacja centralnego ogrzewania i wentylacji
- instalacje elektryczne
- wyposażenie sali sportowej
- roboty zewnętrzne – chodniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ.

4.1 Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

6. Termin wykonania zamówienia
Realizacja przedmiotu umowy nastąpi do dnia 10 grudnia 2012 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia tzn. roboty instalacyjne i wykończeniowe w budynkach mieszkalnych, służby zdrowia, szkół, centrów handlowych itp. - (instalacje elektryczne, instalacje centralnego ogrzewania i wentylacji, instalowanie drzwi i okien, podłóg itp., układanie chodników) o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000, 00 zł każda.
3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej z minimum 3-letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót oraz który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 1 000 000,00 zł.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w dziale VI pkt 2 i 3 Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Warunek określony w pkt. 4 musi spełniać każdy z Wykonawców.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w dziale VII SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

8. Wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24 lipca 2012 roku do godziny 1000.
4. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr BPH-PBK S.A. O/Pruszków 23 1240 5918 1111 0000 4909 1890 z dopiskiem na przelewie „WADIUM” i oznaczyć: „Kontynuacja budowy sali sportowej i rozbudowy budynków Zespołu Szkół Samorządowych w Podkowie Leśnej” - część II (sala sportowa) a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wymienionym w pkt 5 dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Wadium może być wniesione również w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
10. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów
jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena – zaproponowana przez
Wykonawcę
100 % 100 punktów

2. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg następującego wzoru:
- Kryterium: Cena – 100 punktów:
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali
Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:

C min
C = –––––––– × 100 punktów
C x
gdzie:
C = liczba punktów za kryterium „cena”;
Cmin = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert;
C x = cena oferty badanej.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – uzyskała największą ilość
punktów. Przyznane punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

10. Miejsce i termin składania ofert
a) oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna pok. 6 (sekretariat),
b) termin składania ofert: 24 lipca 2012roku do godz. 1000.
c) oferty złożone po terminie będą zwrócone oferentowi bez otwierania.

11. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja czy zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej na podstawie art. 91b ust. 1 p.z.p.

15. Informacja o przewidzianych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielić zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

ogloszenie o zamowieniu

dokumenty do przetargu

Zmiana_SIWZ_nr_1

Zawiadomienie_o_wyborze_oferty

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content