PRZEBUDOWA ULICY LILPOPA NA ODCINKU OD UL. JANA PAWŁA II DO PARKU W PODKOWIE LEŚNEJ

Data dodania2009/07/31 - 8:30
Data składania oferty2009/08/24 - 11:00
Data otwarcia oferty2009/09/11 - 11:15
StatusRozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia oferty2009/09/11 - 13:30

Opis rostrzygnięcia:

Podkowa Leśna, 11.09.2009 r. ZP. 341-8 /2009 OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY Burmistrz Miasta Podkowa Leśna uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: PRZEBUDOWA ULICY LILPOPA NA ODCINKU OD UL. JANA PAWŁA II DO PARKU W PODKOWIE LEŚNEJ w dniu 11.09.2009 r. została zawarta umowa nr GMiI.GL.342- 14 /2009 z firmą: Z. U. B. „ADROG” Sp. j. Adam Dybcio, Eugenia Dybcio ul. Dobra 6 m 14, 00-388 Warszawa Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 315468-2009.

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email

Opis przetargu:

PRZEBUDOWA ULICY LILPOPA NA ODCINKU OD UL. JANA PAWŁA II DO PARKU W PODKOWIE LEŚNEJ
Numer ogłoszenia: 260186 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. (022) 759-21-01 , fax (022) 758-90-03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Lilpopa na odcinku od ul. Jana Pawła II do parku w Podkowie Leśnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z następującymi dokumentami:
1. projektem przebudowy ulicy,
2. przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym,
3. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
4. wzorem umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45111100-9 roboty rozbiórkowe,
45111200-0 roboty ziemne,
45233300-2 podbudowy,
45233100-0 nawierzchnie,
45233000-9 krawężniki i obrzeża,
45233252-7 chodniki.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do 15.11.2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) – zgodnie z pkt X siwz.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty.
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymieniony odpis.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 4 zamówienia odpowiadające charakterowi niniejszego zamówienia (w których wartość wykonanych wyłącznie robót drogowych wynosi minimum 450 000,00 zł) potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu (referencje).
- Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - robót odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia tzn. przebudowy (budowy) dróg (roboty drogowe brukarskie) – wypełniając załącznik nr 1 do formularza oferty.
- Wykonawca załączy referencje potwierdzające wykonanie co najmniej 4 zamówień w których wartość wykonanych wyłącznie robót drogowych wynosi minimum 450 000,00 zł, oraz że w/w zamówienia zostały wykonane należycie.
b) dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej oraz który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia.
- Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymienione uprawnienia kierownika robót oraz zaświadczenia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami :
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy – w formularzu oferty,
2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia”. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki:
zał. nr 1. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 4 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. przebudowy (budowy) dróg - roboty drogowe brukarskie (w których wartość wykonanych wyłącznie robót drogowych wynosi minimum 450 000,00 zł),
zał. nr 2. referencje potwierdzające wykonanie co najmniej 4 zamówień w których wartość wykonanych wyłącznie robót drogowych wynosi minimum 450 000,00 zł, oraz że w/w zamówienia zostały wykonane należycie,
zał. nr 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia,
zał. nr 5. kopie uprawnień i zaświadczeń osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia,
zał. nr 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 8. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
zał. nr 9. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 r. godz. 11.00,
miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

siwz

wzór umowy

specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

dokumentacja techniczna

przedmiar i kosztorys ofertowy

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Historia zmian >>

Historia zmian >>

Brak zmian dla tego postu.

Print Friendly, PDF & Email
MENU

BIP – Podkowa Leśna

Skip to content