Data dodania | 2013/11/25 - 14:15 |
Data składania oferty | 2013/12/03 - 10:00 |
Data otwarcia oferty | 2013/12/03 - 10:15 |
Status | Rozstrzygnięte |
Opis przetargu:
BURMISTRZ MIASTA PODKOWY LEŚNEJ
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
Wykonanie usługi konserwatora sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2014
Ogłoszenie zamieszczono:25.11.2013r.
Data składania ofert: 03.12.2013r. godz.10.00
Data otwarcia ofert: 03.12.2013r. godz.10.15
Numer ogłoszenia: 251211-2013; data zamieszczenia:25.11.2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, faks 022 7589003.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi konserwatora sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody na terenie miasta Podkowa Leśna w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I.Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w sprawności wodociągowej sieci ulicznej oraz przyłączy wodociągowych wraz z zaworem przed wodomierzem oraz między innymi: 1.odcinanie dostaw wody w przypadku nielegalnego wykonania przyłącza wodociągowego, 2.zabezpieczanie w okresie zimowym 2-ch zdroi ulicznych (na terenie cmentarza oraz na parkingu przy Urzędzie Miasta), 3.uczestnictwo w odbiorach sieci wodociągowej, przyłączy i urządzeń wodociągowych z jednoczesnym przejęciem odebranych sieci i urządzeń do konserwacji, 4.na wezwanie Zamawiającego uczestniczenie w odbiorach robót drogowych w celu sprawdzenia, czy w trakcie robót nie został utrudniony dostęp do studzienek usytuowanych na odbieranym odcinku drogi, 5.niezwłoczne zabezpieczenie i usuwanie awarii sieci w ramach całodobowego pogotowia, powiadamianie o jej zaistnieniu Zamawiającego, 6.bieżące prowadzenie książki konserwacji sieci, w której odnotowywać będzie w szczególności: awarie, czynności konserwacyjne zasuw i hydrantów, terminy spuszczania wody z hydrantów na końcówkach wodociągów itp. - do wglądu na żądanie Zamawiającego, 7.comiesięcznym odczytywaniu stanów wodomierzy znajdujących się w następujących miejscach na terenie miasta: ul. Warszawska-SUW, ul. Kwiatowa,- ujęcie czwartorzędowe (S1, S2), ul. Lilpopa k.Pałacyku - ujęcie oligoceńskie (S3), ul. Jaskółcza, ul. Jana Pawła II, ul. Wiewiórek, ul. Kazimierzowska-Paproci, ul. Letniskowa- Zachodnia, ul. Poprzeczna i przekazywanie tych informacji Zamawiającemu pod koniec każdego miesiąca, 8.dostarczenie pod koniec każdego miesiąca sprawozdania z wykonanych prac (np. kserokopia z książki konserwacji sieci) oraz rozliczenie ilości wody wypływającej z podkowiańskiej sieci wodociągowej i do niej wpływającej z sieci brwinowskiej. 9.w ciągu 7 dni od dnia otrzymania protokołu z rozliczenia zużytej wody przez Miasto Podkowa Leśna i Gminę Brwinów (wg odczytów wodomierzy) - konserwator ma obowiązek oddać lub pobrać odpowiednią ilość wody wynikającą z tego rozliczenia (bilans wody oddanej i pobranej = 0), 10.montaż części zakupionych przez Zamawiającego oraz demontaż zniszczonych i uszkodzonych. 2.Eksploatacja ujęcia wody polegać będzie między innymi na: 1.kontroli pracy poszczególnych studni ujęcia ze szczególnym uwzględnieniem kontroli parametrów wydajności pomp, wysokości podnoszenia, poziomów zwierciadła wody w studniach, 2.odczytywaniu monitoringu piezometrycznego, 3.utrzymywaniu urządzeń ujęcia wody w sprawności technicznej, dokonywaniu bieżących napraw, wykonywaniu czynności zalecanych w DTR urządzeń, 4.kontroli i zachowaniu warunków sanitarnych w strefie ochrony sanitarnej ujęcia wody; 5.odczytywanie wodomierzy i analizowanie przepływu na ujęciach wody studni czwartorzędowych S1 i S2 i studni oligoceńskiej S3 pod koniec miesiąca, 6.prowadzeniu książki konserwacji stacji i ujęć wody - do wglądu na żądanie Zamawiającego, 7.dostarczenie pod koniec każdego miesiąca sprawozdania z wykonanych prac (np. kserokopia z książki konserwacji SUW, ujęć wody i agregatów prądotwórczych), 8.dokonywaniu okresowych pobrań wody ze zdroju ulicznego i z SUW oraz dowóz do SANEPIDU - w celu przeprowadzenia badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań ponosi Zamawiający (zgodnie z cennikiem SANEPIDU). Zwrot kosztów badań nastąpi po wystawieniu przez Wykonawcę faktury na Urząd Miejski w Podkowie Leśnej. 9.utrzymywanie w gotowości agregatów prądotwórczych znajdujących się na terenie ujęć wody S1 i S2 i na terenie SUW (w tym okresowe uruchamianie agregatów- zgodnie z zaleceniami producenta, udokumentowane wpisem do książek serwisowych agregatów), 10.montaż części zakupionych przez Zamawiającego oraz demontaż zniszczonych i uszkodzonych. 3.Eksploatacja układu technologicznego uzdatniania wody polegać będzie między innymi na: 1.kontroli prawidłowego przebiegu napowietrzania wody przez strumienicę, 2.sprawdzaniu czy następuje zasysanie powietrza przez to urządzenie, 3.kontroli właściwego funkcjonowania zbiornika reakcji (funkcjonowanie poziomów sterowniczych zainstalowanych w zbiorniku oraz armatury zaporowej zbiornika), 4.kontroli parametrów pracy pomp pośrednich, wykonywaniu bieżącej obsługi pomp zgodnie z DTR urządzeń, utrzymywaniu pomp pośrednich i armatury w sprawności technicznej, utrzymywaniu parametrów pracy zgodnych z dokumentacją techniczną, 5.utrzymywaniu w czystości filtrów, sprawdzanie stanu połączeń kołnierzowych oraz stanu szczelności połączeń na instalacji sprężonego powietrza zasilającej siłowniki napędów pneumatycznych przepustnic, konserwacji zaworów odpowietrzających filtry, 6.kontrolowaniu właściwego stanu przepustnic zainstalowanych przy filtrach, 7.okresowej kontroli stanu złoża filtracyjnego, w razie potrzeby uzupełnianiu złoża, 8.okresowym sprawdzaniu parametrów wody uzdatnionej po poszczególnych filtrach celem sprawdzenia skuteczności pracy filtrów, 9.kontroli regulacji parametrów i procesu płukania filtrów, 10.kontroli parametrów pracy pomp sieciowych i pompy płuczącej, obsłudze bieżącej tych pomp zgodne z DTR tych urządzeń, 11.obsłudze sprężarki zasilającej siłowniki przepustnic, zgodnie z DTR urządzenia, kontroli działania i konserwacji urządzeń zestawu do dezynfekcji zgodnie z zaleceniami otrzymanymi podczas rozruchu technologicznego stacji, 12.konserwacji i obsłudze osuszacza powietrza, 13.montażu części zakupionych przez Zamawiającego oraz demontażu zniszczonych i uszkodzonych, 14.prowadzeniu codziennego sprawozdania dobowego z ruchu stacji uzdatniania wody wg załącznika nr 1 do niniejszej umowy, 15.konserwator wytypuje osobę odpowiedzialną za stację SUW i wszystkie urządzenia się tam znajdujące - Osobą odpowiedzialną z ramienia konserwatora 4.Eksploatacja zbiornika wody czystej polegać będzie między innymi na : 1.kontroli działania armatury zaporowej i urządzeń sygnalizujących poziomy wody w zbiorniku wody czystej, 2.okresowym (raz w roku) czyszczeniu oraz dezynfekcji komór zbiornika wody czystej, 3.czyszczeniu kanałów wentylacyjnych zbiornika. 4.montażu części zakupionych przez Zamawiającego oraz demontażu zniszczonych i uszkodzonych. 5.Eksploatacja obiektów gospodarki ściekowej polegać będzie na: 1.kontroli stanu zbiornika ścieków popłuczyn, okresowych czyszczeniach (raz w roku) zbiornika, obsłudze pompy ścieków zainstalowanej w zbiorniku zgodnie z DTR urządzenia, 2.neutralizacji powstałych ścieków chemicznych gromadzonych w neutralizatorze oraz opróżnianiu neutralizatora. 6.Dodatkowo konserwator będzie zobowiązany do: 1.konserwacji i utrzymania w czystości elementów kontenerowego budynku stacji SUW, 2.wykonywaniu niezbędnych napraw i prac koniecznych dla właściwego funkcjonowania ujęcia wody i stacji uzdatniania wody, 3.utrzymania w czystości terenu zagospodarowania SUW wraz z drogami i placami oraz utrzymaniu we właściwym stanie ogrodzenia SUW, 4.odśnieżania terenu SUW i ujęć wody, 5. utylizacji powstałych na stacji odpadów na koszt Wykonawcy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
nie
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych)..
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 2 usługi, których charakter odpowiada niniejszemu zamówieniu t.j. konserwacji sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu (referencje). - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia t.j. konserwacji sieci kanalizacyjnej - wypełniając załącznik nr 1 do formularza oferty. - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują osobą, która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej i który posiada aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Wykonawca sporządzi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o posiadanych zaświadczeniach i uprawnieniach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1)zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwumbip.podkowalesna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41,05-807 Podkowa Leśna, pokój 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41,05-807 Podkowa Leśna, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.