Ważne do: 20.04.2008 r.
Specjalisty ds. promocji, marketingu i współpracy z organizacjami pozarządowymi (1etat).
Główne obowiązki:
• realizacja kampanii promocyjnych projektów Centrum Kultury i Inicjatyw Obywatelskich,
• tworzenie wizerunku instytucji w mediach i opinii publicznej,
• kontakty z mediami, pozyskiwanie patronatów medialnych,
• kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych i reklamowych,
• redagowanie informacji i współpraca przy tworzeniu strony internetowej,
• współpraca z organizacjami pozarządowymi i partnerami zagranicznymi,
• wskazywanie potencjalnych źródeł finansowania projektów, modelowanie projektów pod względem możliwości ich sfinansowania, przełożenie pomysłu projektowego na profesjonalny opis projektu służący za podstawę do wypełnienia wniosku.
Wykształcenie: wyższe,
Preferowane kierunki: zarządzanie kulturą, marketing, public relations.
Wymagania konieczne:
• znajomość zagadnień marketingowych, reklamowych, promocyjnych i PR
• znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu biegłym, preferowane języki: angielski, niemiecki,
• znajomość unijnych programów finansowania kultury,
• biegła obsługa komputera (środowisko MS Office, znajomość programów graficznych
będzie dodatkowym atutem).
Wymagania pożądane:
• nastawienie na realizację celów
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• syntetyczne, analityczne i logiczne myślenie oraz formułowanie opinii,
• rzetelność, samodzielność,
• komunikatywność
• zdolność negocjacji
• kreatywność i innowacyjność
• bardzo dobra organizacja pracy
Dokumenty (cv i list motywacyjny) należy składać do 20.04.2008 r. do godziny 16.00 w Centrum Kultury i Inicjatyw Obywatelskich w Podkowie Leśnej, ul. Lilpopa 18.
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.