Zarządzenie Nr 20/2004 Z DNIA 22.06.2004 r. BURMISTRZA MIASTA PODKOWA LEŚNA w sprawie powołania Komisji Przetargowej
BURMISTRZA MIASTA PODKOWA LEŚNAW sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 60.000 EURO na wymianę instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Samorządowych Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum ul. 1-go Maja 20 w Podkowie Leśnej do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniach.Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), oraz art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. Nr 19 poz.177 z późn. zm.)
§ 1.
-Powołuje się Komisję przetargową w następującym składzie:
1. Zbigniew Schreyner – Przewodniczący,
2. Jaromir Chojecki – Sekretarz
3. Dorota Żurek – Członek Komisji
Komisja pracuje w minimum 3 osobowym składzie, Sekretarzem komisji jest jej członek merytorycznie odpowiedzialny za dany zakres zamówienia publicznego.
§ 2.
Komisja będzie pracowała w oparciu o art. 20 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.).
§ 3.
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę w dniu podpisania umowy której
przedmiotem jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Samorządowych Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum ul. 1-go Maja 20 w Podkowie Leśnej.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Za treść informacji odpowiada Jaromir Chojecki, informacje wprowadziła Barbara Rotowska
Zarządzenie Nr 16/2004 z dnia 20 maja 2004 roku w sprawie powołania Komisji ds Strategii Rozwoju Miasta
Powołuje się Komisję ds. Strategii Rozwoju Miasta-Ogrodu Podkowa Leśna w składzie:
1. przewodniczący komisji – Andrzej Kościelny – Burmistrz Miasta
2. członek komisji – Tomasz Potkański – koordynator merytoryczny
3. członek komisji – Maria Górska – Sekretarz Miasta
4. członek komisji – Maria Ostrowska – Skarbnik Miasta
5. członek komisji – Zbigniew Schreyner – Kier. Ref. G.M. i J.
6. członek komisji – Alicja Mrozińska – Inspektor
7. członek komisji – Dorota Żurek – Podinspektor
8. członek komisji – Jaromir Chojecki – Podinspektor
9. członek komisji – Zbigniew Pitułej – Gł. Spec.
10. członek komisji – Marek Michaeli – Przewodniczący Rady Miasta
11. członek komisji – Michał Czaykowski – Radny
12. członek komisji – Aleksander Daszewski – Radny
13. członek komisji – Ewa Domaradzka – Radny
14. członek komisji – Jerzy Grużewski – Radny
15. członek komisji – Gerard Jaryczewski – Radny
16. członek komisji – Adam Leszczyński – Radny
17. członek komisji – Wojciech Skowron – Radny
18. członek komisji – Alina Stencka – Radny
19. członek komisji – Maria Wolska – Radny
20. członek komisji – Anna Kalinowska – ekolog
21. członek komisji – Krzysztof Sankiewicz – Radny Powiatu
22. członek komisji – Bożena Durska – Prezes LOP
23. członek komisji – Andrzej Tyszka – Związek Podkowian
24. członek komisji – Anna Foss – Towarzystwo Przyjaciół Miasta Ogrodu
25. członek komisji – Alicja Matracka-Kościelna – Stow. Ogród Sztuk i Nauk
26. członek komisji – Maria Radwan – „Caritas „ Podkowińska
27. członek komisji – Wiesława Klata – „Nasza Chata”
28. członek komisji – Lidia Ziębińska – Inicjatywy na rzecz integracji osób niepełnosprawnych
29. członek komisji – Oskar Koszutski – Dyrektor Muzeum Iwaszkiewiczów
30. członek komisji – Grzegorz Dąbrowski – Dyrektor Szkół KIK
31. członek komisji – Wojciech Łęcki – Liga Polska
32. członek komisji – Elżbieta Mieszkowska – z-ca dyr. Zespołu Szkół
33. członek komisji – Anna Łukasiewicz – Klub Rodzinny
Ustala się koncepcję organizacji procesu planowania strategicznego (harmonogram prac), zgodnie z załącznikiem Nr 1, stanowiącym integralną część zarządzenia.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zarządzenie Nr 5/2004 z dnia 19 lutego 2004 w sprawie powołania międzyszkolnej Komisji do przeprowadzenia etapu gminnego konkursu wiedzy historycznej na temat Bitwy pod Monte Cassino
Powołuje międzyszkolną Komisję do przeprowadzenia etapu gminnego konkursu wiedzy historycznej na temat Bitwy pod Monte Cassino w składzie:
1. Alina Stencka – przewodnicząca
2. Lidia Łysoniewska
3. Adelina Starnawska
4. Jerzy Szczepański
Do zadań Komisji będzie należało:
a) przeprowadzenie etapu gminnego konkursu
b) wyłonienie trzyosobowej reprezentacji gminy do finału
Etap gminny odbędzie się dnia 1 marca 2004 roku o godz. 1200 w Miejskim Ośrodku Kultury w Podkowie Leśnej przy ul. Świerkowej 1.
Podstawą działania Komisji jest Regulamin powiatowego konkursu wiedzy historycznej na temat Bitwy pod Monte Cassino.
Zarządzenie Nr 6/2004 z dnia 15 marca 2004 r. w sprawie refundowania kosztów dowozu dziecka niepełnosprawnego do szkoły
zarządzam co następuje:
1. Obejmuje się refundacją koszty dowozu dziecka niepełnosprawnego, Bogumiły Siedleckiej, z miejsca zamieszkania w Podkowie Leśnej ul. Jeża 9 do Zespołu Szkół w Podkowie Leśnej przy ul. 1 Maja 20
i z powrotem.
2. Refundacja dotyczy dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2003/2004, przy czym limit przejazdów dziennych wynosi 6 kilometrów.
3. Do rozliczenia refundacji przyjmuje się stawkę ryczałtu samochodowego za 1 km przebiegu prywatnych pojazdów samochodowych o pojemności skokowej silnika powyżej 900 m3 , zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 19 grudnia 2001 roku w sprawie szczegółowych zasad ustalania oraz wysokości należności przysługujących pracownikowi z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju (Dz.U. z 2001 r. Ne 151, poz. 1720 ze zm.).
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zarządzenie Nr 13/2004 z dnia 15 kwietnia 2004 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum Urzędu Miasta w Podkowie Leśnej
§ 1
§ 2
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zarządzenie Nr 15/2004 z dnia 19 maja 2004 r. w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych
do Parlamentu Europejskiego (Dz.U. Nr 25, poz. 219) oraz art. 48 ust. 1,2,3 ustawy z dnia 12 kwietnia 2001 r. Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. 46 poz. 499 i Nr 74, poz. 786), oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 sierpnia 2001 r. w sprawie powoływania obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu (Dz.U. z 2001 r. Nr 84, poz. 921, zm. Dz.U. z 2004 r. Nr 38, poz. 352),
Burmistrz Miasta Podkowy Leśnej zarządza co następuje:
I. Powołuje się Obwodowa Komisję Wyborczą Nr 1 z siedzibą w Miejskim Ośrodku Kultury w Podkowie Leśnej przy ul. Świerkowej 1, w następującym składzie:
1. Joanna Jarco
2. Sławomir Klec Pilewski
3. Wiesława Koln
4. Janusz Stawarski
5. Andrzej Stencki
6. Piotr Turkowski
7. Dorota Żurek
II. Powołuje się Obwodową Komisję Wyborczą Nr 2 z siedzibą w Podkowie Leśnej w samorządowej szkole Podstawowej w Podkowie Leśnej przy ul. 1 Maja 20, w następującym składzie:
1. Michał Czaykowski
2. Iwona Duran
3. Bożena Durska
4. Michał Jarco
5. Elzbieta Klec Pilewska
6. Elżbieta Koblak
7. Zofia Kucharska
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń.
Zarządzenie Nr 18/2004 z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie nadania Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Podkowie Leśnej
Zamiany do Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Podkowie Leśnej:
Zarządzenie Nr 43/2007 z dnia 17 grudnia 2007 roku
Zarządzenie Nr 19/2012 z dnia 18 maja 2012 r.
Zarządzenie Nr 24/2004 z dnia 30 lipca 2004 r.
w prawie powołania pełnomocnika burmistrza miasta Podkowy Leśnej do spraw profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
Powołuje się Panią Małgorzatę Niewiadomską do pełnienia funkcji Pełnomocnika Burmistrza Miasta Podkowy Leśnej do spraw profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.
Zarządzenie Nr 29/2004 z dnia 24 wrzesnia 2004 r. w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej
Niniejszym powołuję komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji (spisu z natury) sprzętu obrony cywilnej w następującym składzie osobowym
1. Tadeusz Jastrzębski- przewodniczący
2. Halina Sławecka – członek
3. Dorota Żurek – członek
§2
Inwentaryzacją należy objąć całość wojskowego sprzętu technicznego znajdującego się w magazynie obrony cywilnej w Podkowie Leśnej, sprzęt specjalistyczny (m.in. syreny, centrale alarmowe i.t.p.) oraz inny sprzęt stanowiący majątek obrony cywilnej.
§3
Inwentaryzacją należy przeprowadzić w terminie 01.10.-30.10.2004 r według stanu na dzień 30.10.2004 r.
§4
Inwentaryzacja winna być przeprowadzona zgodnie z wytycznymi Dyrektora Wydziału Zarządzania Kryzysowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego do przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej.
Zarządzenie Nr 1/2004 z dnia 5 stycznia 2004 r. w sprawie przyjęcie Statutu Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Podkowie Leśnej
§1
Nadaje się Miejskiemu Zespołowi Ekonomiczno-Administracyjnemu Szkół w Podkowie Leśnej statut w brzmieniu załącznika nr l do niniejszego zarządzenia.
§2
Traci moc statut MZE-AS będący załącznikiem do zarządzenia nr Z/03/91 Burmistrza Miasta Podkowy Leśnej z dnia 2.04.1991 r. w sprawie utworzenia Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Podkowie Leśnej.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie Nr 37/2004 z dnia 06 grudnia 2004 roku
§1
Ustala się dzień 24 grudnia 2004 roku (piątek) dniem wolnym od pracy w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej.
§2
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.
§3
Zarządzenie podlega opublikowaniu poprzez wywieszenie ogłoszenia na tablicy informacyjnej Urzędu.
Zarządzenie Nr 38/2004 z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie ustalenia dnia 7 stycznia 2005 roku wolnym od pracy w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej
§1
Ustala się dzień 7 stycznia 2005 roku (piątek) dniem wolnym od pracy w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej.
§2
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.
§3
Zarządzenie podlega opublikowaniu poprzez wywieszenie ogłoszenia na tablicy informacyjnej Urzędu.
Historia zmian >>
Historia zmian >>
Brak zmian dla tego postu.